Agencja Biuro Podróży Reklamy przygotowała dla firmy Amtra, wiodącego polskiego dystrybutora i producenta profesjonalnej chemii samochodowej, kampanię „Akcja Renowacja”. Promuje ona konkurs marki WD-40, z hasłem przewodnim w duchu zrównoważonego rozwoju: „Napraw! Nie wyrzucaj”. Zakres prac agencji obejmie m.in. Social Media i współpracę z influencerami, jak również działania z obszaru SEM. „Akcja Renowacja” jest kampanią w ramach platformy komunikacyjnej „Zrób To! Wyzwanie od WD-40”, którą Biuro Podróży Reklamy opracowało dla Amtry w ubiegłym roku.
Amtra jest wyłącznym dystrybutorem na Polskę marki WD-40 – kultowego preparatu wielofunkcyjnego o właściwościach smarujących, czyszczących i ochronnych jak również innych globalnych marek. Ponadto Amtra jest producentem renomowanych marek takich jak np. Moje Auto, Clinex, Tecmaxx, MA Professional.
Zobacz również
Osią planowanej akcji będzie konkurs w duchu zrównoważonego rozwoju, zachęcający do nadawania produktom drugiego życia, zgodnie z zastosowanym hasłem: „Napraw! Nie wyrzucaj.” W ramach konkursu uczestnicy będą mieli za zadanie nagranie filmu, lub zrobienie serii zdjęć, przedstawiających użycie WD-40 i osiągnięte efekty, a następnie zarejestrowanie się na stronie internetowej https://zrobto.wd40.pl/ i przesłanie swoich materiałów. W konkursie do wygrania będą nagrody o łącznej wartości 20 tys. zł, zwycięzca otrzyma 10 tys. zł.
Konkurs, jak i towarzysząca mu kampania, właśnie się zaczynają i potrwają do 26.06.2023.
Biuro Podróży Reklamy zajmie się m.in. przygotowaniem reklam na platformy TikTok, Facebook, Instagram, YouTube, moderacją kanałów marki na Facebooku i Instagramie, tworzeniem reklam na potrzeby Google SEM (w tym na YouTube) i Social Ads, reklam bannerowych do internetu, czy przygotowaniem animacji wideo do publikacji w social mediach oraz moderacją. Agencja przygotuje również e-mailingi do uczestników poprzednich edycji konkursu marki WD-40, zajmie się też weryfikacją, moderacją zgłoszeń konkursowych i wyłonieniem zwycięzców.
Movember/Wąsopad: jak marki zachęcają do profilaktyki męskich nowotworów [PRZEGLĄD]
Do zadań agencji będzie również należała współpraca z influencerami, w ramach której zostanie wyłonionych kilku twórców z różnych kategorii takich jak: DIY, wnętrzarstwo, lifestyle, sport, motoryzacja, działających na YouTube, TikToku, Facebooku, Instagramie.
Słuchaj podcastu NowyMarketing
WD-40 to dystrybuowany przez Amtra wielofunkcyjny preparat służący m.in. do smarowania i rozluźniania połączeń, usuwania zabrudzeń i rdzy, wykręcania śrub i wkrętów, czy zapobiegania korozji. Może być stosowany w domu, ogrodzie, garażu, jak również m.in. przy pielęgnacji i naprawach rowerów, motocykli.
Biuro Podróży Reklamy powróciło do współpracy z Amtrą i marką WD-40 w 2022 r., wcześniej agencja współpracowała już z tym marketerem, m.in. przygotowując kampanię digitalowo-ambientową dla innej marki z portfolio Amtry – Slime – pod hasłem „Gumy nie łapię”, czy obsługując jego kanały Social Mediowe (po przetargu wygranym w 2015 r.).