TikTok Ad Awards 2025

TikTok Ad Awards 2025

TikTok Ad Awards 2025

Ostatni dzwonek na zgłoszenia do konkursu TikTok Ad Awards CE 2025! Termin upływa 24 września br.

Zgłoś kampanię

Kultowa pasztetowa bohaterką kampanii radiowej. Jest konkurs i dedykowana piosenka

Podstawą kampanii producenta wędlin jest piosenka i żartobliwy teledysk wypełniony memami ilustrującymi tekst utworu.
O autorze
1 min czytania 2021-11-26

Od 22 listopada na ogólnopolskiej antenie radia RMF FM trwa kampania reklamowa promująca kultowy produkt marki Duda – pasztetową. W ramach towarzyszącemu jej konkursowi słuchacze wskazują swoje propozycje kultowych polskich produktów, a czekają na nich nagrody pieniężne i kosze produktów marki Duda.

– Pasztetowa w kilku wariantach smakowych i opakowaniowych to kultowy produkt naszej marki Duda i jednocześnie najlepiej sprzedająca się gama w segmencie ekonomicznym – W 2020 roku była najczęściej wybieranym produktem w swojej kategorii, jak wynika z badań Nielsena – mówi Marietta Stefaniak, członek zarządu ds. strategii i rozwoju ZM Silesia. – Dlatego kilka miesięcy temu zdecydowaliśmy się stworzyć dedykowany kanał w mediach społecznościowych poświęcony pasztetowej, a nasza niestandardowa komunikacja została doceniona przez użytkowników oraz pozytywnie zauważona przez media specjalistyczne i ogólnopolskie, głównie dzięki wykorzystaniu real time marketingu – wyjaśnia.

To skłoniło markę Duda, by pójść o krok dalej i rozszerzyć komunikację produktu, wprowadzając go na ogólnopolską antenę. – Uznaliśmy, że podstawą kampanii radiowej musi być… piosenka, dlatego powstał utwór dedykowany pasztetowej, który można usłyszeć również na kanale produktu na YouTube, a to na pewno nie koniec przygód naszej kultowej pasztetowej – dodaje Marietta Stefaniak.

Pasztetowa firmowa, drobiowa i z dodatkami smakowymi, takimi jak pomidory czy szczypiorek, jest dostępna w większości sieci handlowych oraz w handlu detalicznym. Od lat ma swoich wiernych konsumentów, a wymiar kultowego produktu podkreślają prowadzone działania, które można śledzić na profilach społecznościowych.

LinkedIn logo
Na LinkedInie obserwuje nas ponad 100 tys. osób. Jesteś tam z nami?
Obserwuj