fot. YouTube
Firmie Maximum Effort, która została założona przez Ryana Reynoldsa, udało się nabyć prawa do kultowego serialu z lat 80. zatytułowanego „Alf”. Dzięki temu od 29 lipca b.r. na kanale Maximum Effort Channel odtworzone zostaną odcinki sitcomu.
Zobacz również
To jednak nie wszystko. Znany aktor, ale także potentat marketingowy Ryan Reynolds, postawił na nieoczywiste wykorzystanie Alfa. W trakcie trwania serialowego maratonu, na ekranie pojawią się reklamy, w których futrzasty kosmita będzie promować, m.in. telefony komórkowe. Ich seria została zatytułowana „Maximum Moments”.
Wizualnie reklamy nie odbiegają od oryginalnego serialu. Zachowano odpowiednią scenerię, humor oraz oryginalny głos Alfa, którego udzielał mu twórca serialu – Paul Fusco.
Dla przypomnienia (lub dla tych, którzy nie znają serialu) „Alf” przedstawiał losy rodziny Tanner, która przyjęła do swojego domu futrzastego kosmitę. Alf pochodził z planety Melmac i żywił się… kotami. Stąd też pomysł na stworzenie maratonu z serialem, zatytułowanego „Caturday”.
#NMPoleca: Jak piękny design zwiększa konwersję w e-commerce? Tips & Tricks od IdoSell
Fenomen serialu „Alf”
„Alf” to serial wyprodukowany w USA. Swoją premierę miał 22 września 1986 roku. Od tamtej pory powstały 4 sezony sitcomu (102 odcinki). Ostatni odcinek ukazał się w 1990 roku.
Słuchaj podcastu NowyMarketing
Serial opowiadał historię rodziny Tanner, która przygarnęła do siebie futrzastego kosmitę, po tym jak jego statek rozbił się na dachu ich domu. Fabuła była zainspirowana, ale też stanowiła parodię filmu E.T. od Stevena Spielberga.
Sitcom zdobył wiele nagród, m.in. w konkursach People’s Choice oraz Kids Choice. Były to wyróżnienia za ulubiony komediowy program telewizyjny czy ulubiony serial telewizyjny.
PS Zamów McDonald’s… skanując scenę w filmie lub serialu
McDonald’ wykorzystał fakt, że pojawia się w wielu filmach i serialach – teraz umożliwia zeskanowanie swoich produktów, które pojawiają się w różnych scenach i bezpośrednie zamówienie ich poprzez aplikację.
PS2 Bohaterowie „Breaking Bad” wracają na ekran. Tym razem w reklamie chipsów
Bryan Cranston i Aaron Paul ponownie wcielili się w role Waltera White’a i Jessego Pinkmana. Kultowy duet pojawił się w reklamie marki PopCorners z okazji tegorocznego Super Bowl.