W ramach tegorocznej kampanii „Powiedź Dziękuję z Coca-Cola” marka serwuje kolejną, autorską odsłonę hitu. Tym razem do współpracy zaproszono piosenkarkę Cleo. Swoją premierę ma klip artystki inspirowany świątecznym przesłaniem Coca-Cola, zachęcającym do okazywania wdzięczności bliskim oraz zatrzymania się w pędzie rzeczywistości. Ze względu na prezentowanie autentycznych scen z życia Cleo teledysk jest gratką dla fanów piosenkarki. W klipie wystąpili również znani młodszym odbiorcom popularni twórcy internetowi: Aleksandra Żuraw, reZigiusz oraz Blowek.
Utwór „Coraz bliżej Święta” jest polską wersją piosenki „Wonderful Dream” wykonywanej przez amerykańską wokalistkę Melanie Thornton, od lat wykorzystywanej w reklamach świątecznych marki Coca-Cola. Po wcześniejsze polskie wersje przeboju sięgali m.in. Kasia Kowalska, Ania Szarmach, Margaret w towarzystwie finalistów programu The Voice of Poland. W minionym roku powstała unikalna, bo śpiewana w gwarze śląskiej, wersja przeboju w wykonaniu zespołu Oberschlesien.
Zobacz również
Cleo reprezentuje miks gatunków muzycznych: soul, gospel, r’n’b, funk i hip hop. Odkryta przez Donatana wydała w 2013 roku singiel „My Słowianie”, który stał się jednym z największych hitów radiowych, Każdy z głównych singli promujących jej płyty stawał się „Cyfrową piosenką roku”. Cleo jest najpopularniejszą polską wokalistką w sieci, jej profile społecznościowe zgromadziły ponad 1 500 000 fanów, a jej teledyski na You Tube wyświetlono około 300 milionów razy. W 2016 roku Cleo wydała swój drugi album „Bastet”, który pokrył się podwójną platyną.
Cieszę się bardzo, że w tym roku Coca-Cola zaprosiła mnie do muzycznej współpracy. Doskonale znałam świąteczny hit marki zanim jeszcze rozpoczęłam pracę nad wersją autorską. Ten przebój jest po prostu integralną częścią oczekiwania na Święta. Starałam się wnieść dużo elementów typowych dla mojego stylu śpiewania. Cieszę się, że również w warstwie wizualno-narracyjnej oddajemy w ręce fanów niebanalną historię: kawałek mojego przedświątecznego życia – powiedziała Cleo.
#PrzeglądTygodnia [05.11-12.11.24]: kampanie z okazji Movember, suszonki miesiąca, mindfulness w reklamach