Autorem koncepcji kreatywnej i strategii komunikacji eventu jest VML Poland, a za jego organizację odpowiada The Production.
Sport stanowi coraz ważniejszy element życia klientów H&M. W odpowiedzi na ich oczekiwania – chęć modnego, wygodnego i praktycznego ubrania podczas treningów powstała linia H&M Sport. Wydarzeniem H&M Kultura Fizyczna marka pragnie przybliżyć ją klientom i zaangażować ich do wspólnej aktywności. Tym samym H&M już po raz trzeci zaprasza fanów sportu i zdrowego stylu życia do wspólnego trenowania, ale tym razem w nietypowej przestrzeni teatralnej przy specjalnie skomponowanej do ćwiczeń muzyce granej na żywo przez zespół.
Zobacz również
Sport w definicji H&M nie ma barier dostępności, jest demokratyczny, dla każdego – amatora, początkującego, jak i dla doświadczonego profesjonalisty. Sportowy event H&M Kultura Fizyczna to pomysł na nietypowe spędzenie czasu, nabranie odpowiednich nawyków, doświadczenia ćwiczeń z najlepszymi trenerami i spalenie zbędnych kalorii.
Niezwykłe wydarzenie odbędzie się w klimatycznych wnętrzach Pałacu Kultury i Nauki, w których Teatr Dramatyczny ma swoją siedzibę od 1955 roku. Na uczestników czeka główna scena teatru, która jednocześnie pomieści nawet 60 ćwiczących osób. Będzie to możliwe dzięki wykorzystaniu całej jej powierzchni, która na potrzeby spektakli teatralnych jest często ograniczona elementami dekoracji. To będzie prawdziwa gratka dla miłośników wnętrz teatralnych. Dodatkowo, wygospodarowane zostaną przestrzenie dla sklepu H&M, rejestracji, szatni, drugiej sali do ćwiczeń oraz chillout roomu.
Do akcji zaangażowano digital influcenerów: Zuzę Kołodziejczyk, Nikodema Rozbickiego, Leszka Stanka i Klaudię Szafrańską (Xxanaxx) oraz trenerów sportu, m.in. siostry ADiHD, Fit and Jump, MyFitness.pl, Jacek Bilczyński, Kasię Dziurską, Hangar 646, Oh Lala, Fit Lovers, Szpilki na Siłowni i innych.
Movember/Wąsopad: jak marki zachęcają do profilaktyki męskich nowotworów [PRZEGLĄD]
Słuchaj podcastu NowyMarketing