Kultura to dylematy! Poznaj model DYLEMATA – klucz do marketingu kulturowego (webinar)

Kultura to dylematy! Poznaj model DYLEMATA – klucz do marketingu kulturowego (webinar)
Dzięki modelowi DYLEMATA™ Stratosfera bada wartości i aspiracje konsumenckie oraz trendy i kody kulturowe. To za sprawą tego narzędzia możliwe było m.in. stworzenie strategii kampanii marki YES, nagrodzonej Grand Prix Effie. Zapisz się na bezpłatny webinar i poznaj model DYLEMATA™!
O autorze
1 min czytania 2023-01-04

Chcesz dowiedzieć się, jak za pomocą marketingu kulturowego (cultural branding) stworzyć silną, skuteczną strategię? To ucz się od najlepszych! Ruszamy z 2 z 4 naszych bezpłatnych webinarów stworzonych we współpracy ze Stratosferą o marketingu kulturowym – ZAPISZ SIĘ JUŻ TERAZ!

Na nadchodzącym webinarze poznasz model DYLEMATA™, który od 2009 r. służy Stratosferze do opracowywania strategii jej klientów. Stratosfera po raz pierwszy pokaże w pełni aktualny model DYLEMATA™ i jej aplikacje. Do tej pory dostęp do niej mieli wyłącznie jej klienci, a do prezentacji publicznych służyły jedynie starsze wersje.

Zarejestruj się za pomocą tego formularza: https://bit.ly/3GDrTtd

Dzięki naszemu bezpłatnemu webinarowi nauczysz się:

LinkedIn logo
Na LinkedInie obserwuje nas ponad 100 tys. osób. Jesteś tam z nami?
Obserwuj
  • czym jest i jak działa marketing kulturowy;
  • jak Stratosfera tworzy swoje strategie na podstawie autorskiego modelu DYLEMATA™;
  • jak zmienia się strategia marketingowa w dojrzałych kategoriach produktowych.
  • Weź udział w webinarze już w piątek 13 stycznia o godz. 12:00 na platformie Clickmeeting!

Poznaj naszego prelegenta

Dr Krzysztof Najder to strateg, psycholog, a także założyciel Stratosfery – firmy działającej na rynku od 25 lat i specjalizującej się w strategii marketingowej. To właśnie ta organizacja wprowadziła do polskiego marketingu analizy predyktywne (foresight) i kulturowe w budowie marek. Dr Krzysztof Najder współpracował z największymi, globalnymi markami i tworzył autorskie modele dla strategii, analiz i innowacji. Prywatnie miłośnik psów, towarzysz swojego szorstkowłosego pieska – Borsuczka i autor książki: „100 razy pies w mieście”.

Obejrzyj nagranie z poprzedniego webinaru

Słuchaj podcastu NowyMarketing