Kultura w tablecie z ADAXem

Akcja „Kultura w tablecie”, której bohaterami są tablety polskiej marki ADAX, ruszyła we Wrocławiu! Jej celem jest zachęcenie wielbicieli intelektualnej rozrywki do korzystania z mobilnych urządzeń.
O autorze
1 min czytania 2012-12-10

Nietypowy, bo o powierzchni 20m2 tablet, od poniedziałku stanowi swoistą bramę do świata kultury – wrocławskiej Mediateki. W środku tej nowoczesnej instytucji, oprócz bogatego  zbioru multimediów, znajdziemy różne modele tabletów marki ADAX. Można z nich swobodnie korzystać sprawdzając repertuar kin, czytając  e-booki, oglądając filmy na YouTube, surfując po Internecie czy po prostu testując setki dostępnych aplikacji.

– Cieszymy się, że od dzisiaj, odwiedzający Mediatekę będą mogli oswoić się z tabletami. Te mobilne urządzenia dają bardzo wiele możliwości: ułatwiają komunikowanie się, zapewniają rozrywkę, stanowią łatwo dostępne źródło informacji.  Ze względu na swoją funkcjonalność umożliwiają korzystanie z bogatej oferty multimedialnej niezależnie od miejsca w którym się znajdujemy – mówi kierownik Mediateki Anna Janus.

Akcja „Kultura w tablecie” ma na celu zachęcić do korzystania z intelektualnej rozrywki właśnie za pomocą tabletu. To świetny sprzęt dla tych, którzy chcą zabierać ze sobą ulubione książki, filmy czy muzykę lub mieć do nich nieograniczony dostęp poprzez Internet. Niewielki rozmiar i waga urządzenia pozwalają komfortowo nosić je w damskiej torebce czy bocznej kieszeni spodni. 

Na potrzeby akcji został przygotowany specjalny komiks autorstwa Macieja Łazowskiego, laureata Międzynarodowego Festiwalu Komiksu, twórcy znanego komiksu internetowego głosywmojejglowie.pl

LinkedIn logo
Na LinkedInie obserwuje nas ponad 100 tys. osób. Jesteś tam z nami?
Obserwuj

Słuchaj podcastu NowyMarketing