Kup rogala i pomóż Dzieciakom Chojrakom walczącym z rakiem

Rusza kolejna edycja akcji RogaLOVE, której celem jest niesienie pomocy w zakresie poprawy warunków leczenia dzieci chorujących na nowotwór. Akcja RogaLOVE to kontynuacja tradycji wypiekania r.
O autorze
2 min czytania 2019-11-04

W ubiegłym roku osoby indywidualne oraz firmy zakupiły w ramach kampanii ponad 10 tys. sztuk charytatywnych rogali, a cały dochód ze sprzedaży trafił do Stowarzyszenia Dzieciaki Chojraki, które nieprzerwanie od 20 lat ramię w ramię z najmłodszymi pacjentami walczy z wrednym rakiem.

– Stowarzyszenie Dzieciaki Chojraki to wspaniała, szczera i bezinteresowna organizacja, pomagająca najmłodszym w nierównej walce z nowotworami. Liczymy, że Polacy nie pozostaną obojętni na ich los także w tym roku i podzielą się dobrem w ramach kolejnej edycji akcji RogaLOVE – mówią organizatorzy akcji.

Autorami inicjatywy są wyspecjalizowane firmy internetowe: sklep e-Torty.pl, operator płatności PayU, platforma logistyczna Sendit, kancelaria prawna Answer oraz serwis społecznościowy Wykop.pl. 

LinkedIn logo
Dziękujemy 90 000 fanom na LinkedInie. Jesteś tam z nami?
Obserwuj

Podziel się rogalem – pomóż uratować życie

11 listopada obchodzony jest nie tylko jako Narodowe Święto Niepodległości, ale także Dzień ku czci św. Marcina, z którym związana jest tradycja wypiekania przepysznych rogali świętomarcińskich. W okresie od 4 do 17 listopada każdy może zamówić charytatywnego rogala dla siebie, bliskich, znajomych, kolegów z pracy. Do wsparcia zbiórki można zachęcać w mediach spolecznościowych, publikując zdjęcie z rogalem i oznaczając je hasztagiem #RogaLOVE na Facebooku lub Instagramie. Do przyłączenia się do akcji zapraszane są także firmy, które mogą obdarować słodkim upominkiem partnerów biznesowych lub pracowników. Sprzedaż rogali-cegiełek odbywa się na stronie

Słuchaj podcastu NowyMarketing

Cały dochód ze sprzedaży rogali zostanie przeznaczony dla dzieci chorych onkologicznie poprzez wsparcie dla Dzieciaków Chojraków – Stowarzyszenia Wspierania Transplantacji Szpiku i Onkologii Dziecięcej. W tym roku celem jest zebranie brakujących 150 tys. zł na zakup cytofluorymetru, urządzenia służącego do niezwykle szybkiej i trafnej diagnostyki białaczki u dzieci oraz oceny skuteczności dotychczas zastosowanego leczenia onkologicznego.

NowyMarketing logo
Mamy newsletter, który rozwija marketing w Polsce. A Ty czytasz?
Rozwijaj się

#MarcinyToFajneChłopaki

11 listopada to także imieniny Marcina – patrona poznańskiej parafii, w której narodził się zwyczaj wypiekania rogali. Zachęcamy wszystkich Marcinów, by szczególnie zaangażowali się w pomoc i zmotywowali innych do działania – bo przecież #MarcinyToFajneChłopaki. Jeśli więc masz na imię Marcin, zrób zdjęcie lub video z rogalem, oznacz je na swoim Facebooku lub Instagramie hasztagami #MarcinyToFajneChlopaki oraz #RogalOVE. 

Partnerami wspierającymi akcję RogaLOVE są: Miasto Poznań, Google Pay, SGB Banki Spółdzielcze, OLX, Siepomaga, Raben, IT Integro, TFP, Verseo, Poznań I Love You. Partnerem logistycznym jest DPD. Stronę internetową akcji i elementy identyfikacji wizualnej zaprojektował  partner kreatywny – agencja GoldenSubmarine, a za działania PR i w social media odpowiada PR Calling. W social mediach akcję wspierają już m.in. Katarzyna Bujakiewicz oraz zespół Audiofeels. Oficjalne hasztagi akcji to #RogaLOVE oraz #MarcinyToFajneChlopaki.