– SsangYong jako pierwszy wykorzystał pełen zakres możliwości technologii Augmented Reality i udostępnił ją wszystkim użytkownikom tabletów oraz smartfonów opartych na systemach iOS i Android” – mówi Rafał Bielka Marketing Manager SsangYong Motors Polska.
Aplikację stworzyła Agencja marketingu mobilnego Mobberry oraz agencja Endorfina Events wyspecjalizowana w działaniach eventowych.
Zobacz również
– Cieszy nas fakt, że SsangYong zdecydował się wyjść przed szereg, promując nowy model auta w sposób niestandardowy, łącząc świat rzeczywisty z wirtualnym, niewidocznym gołym okiem. To pierwsza tego typu inicjatywa uwzględniająca funkcje użytkowe, a nie sam efekt Wow, który przyświeca większości produkcji mobile – mówi Piotr Krauschar z Mobberry. Jak dodaje Maciej Ledzion z endorfina events: Wykorzystanie rozszerzonej rzeczywistości to rewelacyjne ożywienie działań eventowych, które możemy realizować przy okazji wprowadzania nowych produktów na rynek. Wspólnym projektem dla SsangYong przetarliśmy szlak i pracujemy razem nad kolejną realizacją.
Już niedługo aplikację będzie można wykorzystać również w salonach SsangYonga, gdzie każdy potencjalny zainteresowany klient będzie mógł na własne oczy doświadczyć przeżyć związanych z rozszerzaniem istniejącej rzeczywistości. Po „najechaniu” na samochód na ekranie pojawią się półprzezroczyste modele, które pozwolą szybko uzyskać dodatkowe informacje o aucie.
Movember/Wąsopad: jak marki zachęcają do profilaktyki męskich nowotworów [PRZEGLĄD]
Słuchaj podcastu NowyMarketing