Kupno samochodu bez wizyty w salonie? – aplikacja z AR dla SSangYong od Mobberry i endorfina events

Actyon Sports to rozwiązanie dla tych, którzy nie lubią wycieczek po salonach samochodowych. Dzięki aplikacji możemy obejrzeć nowego SsangYonga na ekranie smartfonu lub tabletu. Aplikacja generuje 3-wymiarowy obraz nowego pickupa w skali 1:16 i umożliwia oglądanie modelu w perspektywie 360°.
O autorze
1 min czytania 2012-08-01

– SsangYong jako pierwszy wykorzystał pełen zakres możliwości technologii Augmented Reality i udostępnił ją wszystkim użytkownikom tabletów oraz smartfonów opartych na systemach iOS i Android” – mówi Rafał Bielka Marketing Manager SsangYong Motors Polska.

Aplikację stworzyła Agencja marketingu mobilnego Mobberry oraz agencja Endorfina Events wyspecjalizowana w działaniach eventowych.

– Cieszy nas fakt, że SsangYong zdecydował się wyjść przed szereg, promując nowy model auta w sposób niestandardowy, łącząc świat rzeczywisty z wirtualnym, niewidocznym gołym okiem. To pierwsza tego typu inicjatywa uwzględniająca funkcje użytkowe, a nie sam efekt Wow, który przyświeca większości produkcji mobile – mówi Piotr Krauschar z Mobberry. Jak dodaje Maciej Ledzion z endorfina events: Wykorzystanie rozszerzonej rzeczywistości to rewelacyjne ożywienie działań eventowych, które możemy realizować przy okazji wprowadzania nowych produktów na rynek. Wspólnym projektem dla SsangYong przetarliśmy szlak i pracujemy razem nad kolejną realizacją.

LinkedIn logo
Na LinkedInie obserwuje nas ponad 100 tys. osób. Jesteś tam z nami?
Obserwuj

Już niedługo aplikację będzie można wykorzystać również w salonach SsangYonga, gdzie każdy potencjalny zainteresowany klient będzie mógł na własne oczy doświadczyć przeżyć związanych z rozszerzaniem istniejącej rzeczywistości. Po „najechaniu” na samochód na ekranie pojawią się półprzezroczyste modele, które pozwolą szybko uzyskać dodatkowe informacje o aucie.

Słuchaj podcastu NowyMarketing