Jak pokazują badania, które serwis prowadzi od 2015 roku, wciąż niewielki odsetek Polaków dokładnie sprawdza historię i stan pojazdu. Tylko co trzeci kupujący przegląda książkę serwisową pojazdu, a 28% sprawdza numer VIN. 8% deklaruje, że sprawdza samochód w autoryzowanym serwisie, a zaledwie 7% ustala przy pomocy policji czy pojazd nie jest kradziony.
Piotr Grzemski, Brand Manager Otomoto: Z zakupem auta zawsze wiąże się sporo emocji i to był punkt wyjścia do naszej kampanii. Pokazaliśmy scenę, w której odnajdzie się wiele osób, które polowały na super okazję. Ale idziemy dalej, pokazujemy też co zrobić, by spokojnie i bezpiecznie wybrać najlepszy samochód.
Zobacz również
Serwis Otomoto pod adresem udostępnia praktyczne porady na temat bezpiecznego zakupu auta używanego. Powstała praktyczna baza wiedzy, dzięki której użytkownicy zostaną przeprowadzeni przez ten proces krok po kroku – od wyboru ogłoszenia, poprzez sprawdzenie stanu technicznego i prawnego aż po rejestrację auta.
Za kreację spotu odpowiada agencja Cut the mustard. Do końca marca w ogólnopolskich i tematycznych kanałach telewizyjnych będzie można zobaczyć go w wersji 30 i 15 sekundowej. Video pojawi się również w serwisach VOD, YouTube i Facebook.
#NMPoleca: Jak piękny design zwiększa konwersję w e-commerce? Tips & Tricks od IdoSell