Kurierzy DHL Parcel dostarczą do domu zakupy spożywcze

W odpowiedzi na wyzwania, jakie niesie za sobą obecna sytuacja i kolejne zalecenia regulujące wiele aspektów życia codziennego, Kaufland we współpracy ze sklepem Mango i DHL Parcel rozpoczął sprzedaż paczek z najpotrzebniejszymi produktami spożywczymi oraz higienicznymi.
O autorze
1 min czytania 2020-04-27

Paczka zawiera podstawowy asortyment 30 produktów spożywczych i higienicznych m.in. makaron, mąka, ryż, herbata, przetwory pomidorowe, czy papier toaletowy.

Są to artykuły pierwszej potrzeby, zarówno marki własnej, jak i marek producenckich, które cieszą się popularnością wśród klientów sieci Kaufland. Dzięki temu rozwiązaniu klienci mogą zrobić zakupy bez wychodzenia do sklepu, respektując kluczowe wytyczne prewencyjne, czyli pozostanie w domach.

– Szczególny czas wymaga stosowania nieszablonowych rozwiązań. W DHL Parcel naszym wyróżnikiem jest pełna elastyczność w dostosowaniu do potrzeb klienta. Tak jest również w tym przypadku. Dostarczamy zakupy klientom pod drzwi, by mogli bezpiecznie zostać w domu. W obliczu sytuacji, z którą obecnie wszyscy się mierzymy, zakupy są jednym z największych codziennych wyzwań. Zwłaszcza dla osób starszych lub tych, które mają trudności z przemieszczaniem się. Jesteśmy przekonani, że możliwość zakupienia podstawowych produktów z dostawą na wskazany adres dla wielu klientów będzie dużym udogodnieniem. Jesteśmy dumni, że możemy wspierać logistycznie takie rozwiązania. Ponadto, klienci mogą czuć się w pełni bezpiecznie. Kurierzy, którzy dostarczą paczki z zakupami są profesjonalnie przygotowani do bezpiecznego doręczenia. Wyposażyliśmy ich w rękawiczki, maseczki, płyny dezynfekujące, czy mobilne dystrybutory wody służące do mycia rąk również w trasie. Ponadto, w ostatnim czasie wprowadziliśmy bezdotykowe potwierdzenie odbioru i możliwość płatności kartą u kuriera. Są to rozwiązania rekomendowane przez Głównego Inspektora Sanitarnego – komentuje Magdalena Bugajło, dyrektor ds. komunikacji i PR w DHL Parcel. 

LinkedIn logo
Na LinkedInie obserwuje nas ponad 100 tys. osób. Jesteś tam z nami?
Obserwuj