– Celem, jaki przed sobą stawiam jest utrzymanie wiodącej pozycji Walk Events na rynku polskim, ekspansja na rynki zagraniczne oraz rozwój nowego obszaru wynikającego wprost z moich kompetencji, a są to projekty własne Walk – organizacja i produkcja koncertów, spektakli, festiwali, wystaw, czyli to, co lubimy najbardziej: showbiz, culture&entertainment – mówi Paweł Maria Kwiatkowski.
Paweł Maria Kwiatkowski jako promotor, producent i pomysłodawca prestiżowych eventów oraz wydarzeń artystycznych w Polsce i za granicą jest znany na rynku od 30 lat. Na przełomie lat 80 i 90-tych pracował we Francji, gdzie zaczynał swoją przygodę zawodową od organizacji koncertów muzyki klasycznej. Po powrocie do Polski założył jedną z pierwszych prywatnych agencji artystycznych.
Zobacz również
W latach 1995–2000 piastował stanowisko Dyrektora Generalnego Festiwalu Jazz Jamboree. Był producentem największego wydarzenia w historii polskiego show-biznesu za granicą: Festiwalu „PKO BP London Live” – Wembley Arena (2008), jednego z największych koncertów masowych w Polsce – w 20 -tą rocznicę pierwszych wolnych wyborów: „Zaczęło się w Polsce” z udziałem Kylie i Scorpions w Stoczni Gdańskiej 4 czerwca 2009 roku (100 tys. widzów), Festiwalu Pozytywnych Wibracji (2010-2013), a także dwunastu Gal Polskiego Przemysłu Muzycznego – FRYDERYK (2007-2018). Jest pomysłodawcą i producentem wielu prestiżowych eventów za granicą, m.in.: Dnia Polskiego podczas słynnych wyścigów konnych Prix de Diane-Hermes w Chantilly (40 tys. widzów) czy Festiwalu Muzyki Żydowskiej w Paryżu i Tuluzie.
Ponadto Kwiatkowski współtworzył i produkował wiele widowisk telewizyjnych oraz jubileuszy, m.in. spektakularną Galę 100-lecia ZAiKS w Teatrze Wielkim (2018), 80-lecie spółki Warta SA, jubileusz 60-lecia Tygodnika Przekrój, 20-lecie firmy Warbud czy 10-lecie Grupy Deutsche Bank. Jako promotor zorganizował kilkaset koncertów z udziałem zagranicznych gwiazd, wśród których znalazły się takie nazwiska, jak: Ray Charles, James Brown, Jamie Culum, Seal, Natalie Cole, Diana Krall, Wynton Marsalis, Paco de Lucia, Macy Gray, Woody Allen, Grace Jones, Manhattan Transfer, Angie Stone, Cool and The Gang, czy ZAZ.
Podczas swojej kariery zawodowej zasiadał również w ławie jurorskiej prestiżowych konkursów branży reklamowej – Effie Awards oraz KTR. Jest członkiem Klubu Agencji Eventowych przy Stowarzyszeniu Komunikacji Marketingowej SAR oraz Akademii Fonograficznej ZPAV.
#PrzeglądTygodnia [05.11-12.11.24]: kampanie z okazji Movember, suszonki miesiąca, mindfulness w reklamach
Założyciel i współwłaściciel Grupy STX JAMBOREE oraz Agencji JAMBOREE. Prywatnie – pasjonat jachtingu, wina i dobrej kuchni.
Słuchaj podcastu NowyMarketing
Michał Jerzy Olszewski z branżą marketingową związany jest od ponad 10 lat. W Walk Events od 2014 roku, jako Senior Event Manager prowadził jeden z zespołów produkcyjnych. Od października ubiegłego roku na stanowisku Operations Director zarządza pracą działów Produkcji oraz Kreacji.
Olszewski doświadczenie zawodowe zdobywał pracując przy produkcji wielu wydarzeń docenionych w branżowych konkursach: Premiera Porsche 911 (MP POWER AWARDS 2015), Mercedes-Benz Grand Prix 2.0 (MP POWER AWARDS 2016, KTR 2016), Mercedes-Benz Grand Prix3 (KTR 2017), Red Bull Flag Day 2.0 (KTR 2018, MP POWER AWARDS 2018) oraz wielu innych jak np. Red Bull Music Academy Weekender Warsaw (2015-2016), Otwarcie Hali Koszyki, Premiera Porsche Panamera.
Jako członek zarządu Olszewski będzie wspierał Pawła Kwiatkowskiego w realizacji strategii firmy oraz koordynacji pracy zespołu Walk Events, odpowiadając za procesy ofertowe i realizacje.
– Zależy nam na stałym rozwoju Walk Events, a podjęcie współpracy z Pawłem Kwiatkowskim wiąże się z wniesieniem nowych kompetencji do zespołu. Z kolei dołączenie do zarządu Michała Olszewskiego, który od kilku lat związany jest z naszą agencją, pozwala nam zachować ciągłość i stabilność. Jestem przekonany, że otwarcie nowego rozdziału przyniesie nie tylko kolejne wyzwania, ale także sukcesy – mówi Szymon Walkiewicz, partner & business development director w Walk.