Kwiatowy social-ambient od 180heartbeats + JUNG v. MATT na launch Avon Life by Kenzo Takada

Agencja 180heartbeats + JUNG v. MATT przygotowała ambientową akcję połączoną z social mediami, która promuje nowy zapach Avon Life stworzony przez Kenzo Takada.
O autorze
0 min czytania 2016-10-12

Od 29 września do 1 października w Złotych Trasach można było doświadczyć nowego zapachu w środku kwiatowej instalacji. 

Koncepcja ambientu opierała się na idei: Zobacz siebie w świecie Avon Life stworzonym przez Kenzo Takada. Specjalna instalacja, zbudowana przy głównym wejściu w centrum handlowym Złote Tarasy, pozwalała bezpośrednio doświadczyć piękna, a wrażenia wizualne łączyły się z zapachowymi.  

W  środku kubika, który był przestrzenią instalacji, przygotowane zostały specjalne lustra i kwiatowe girlandy. Odwiedzający go goście mogli zobaczyć samych siebie w świecie piękna, a także mieli możliwość zrobienia pamiątkowego zdjęcia lub gifa,  które udostępniali w swoich kanałach social mediowych. 

LinkedIn logo
Na LinkedInie obserwuje nas ponad 100 tys. osób. Jesteś tam z nami?
Obserwuj

W kampanii wzięli udział również influencerzy, zaproszeni do strefy Avon Life. 

Kampania wspomagana była też działaniami w social mediach.  

Słuchaj podcastu NowyMarketing

NowyMarketing logo
Mamy newsletter, który rozwija marketing w Polsce. A Ty czytasz?
Rozwijaj się