Współpraca jest wynikiem przetargu wygranego przez Labcon w styczniu 2022 roku.
Kampania digitalowa komunikująca usługę autobusową BlaBlaCar ruszyła w drugiej połowie marca. Celem działań jest pokazanie użytkownikom, że marka BlaBlaCar jest pośrednikiem w zakupie biletów autobusowych. W ramach akcji, odbiorcy poznają benefity związane z nabywaniem biletów przez stronę internetową lub aplikację marki.
Zobacz również
Zdecydowaliśmy się na współpracę z Labconem ze względu na kompleksowość ich oferty, która została stworzona przez pryzmat naszych potrzeb, a nie wąskiej specjalizacji. Zależało nam na zintegrowanej komunikacji, docierającej do konsumenta na wielu płaszczyznach. Współpracując z zespołem o szerokim wachlarzu kompetencji – zajmującym się nie tylko koncepcją kreatywną, ale również strategią komunikacji, produkcją materiałów oraz optymalizacją kampanii – osiągnęliśmy bardzo fajne efekty – komentuje Olgierd Szyłejko, country manager Polska, BlaBlaCar.
Działania komunikacyjne realizowane przez Labcon obejmują stworzenie koncepcji kreatywnej i strategii komunikacji usługi oraz produkcję materiałów video na YouTube i assetów display wykorzystanych w kampanii. Agencja współpracowała w modelu House of Communication z agencją MarTech & e-commerce SalesTube, która zapewniła wsparcie w zakresie optymalizacji kampanii oraz zakupu mediów.
Movember/Wąsopad: jak marki zachęcają do profilaktyki męskich nowotworów [PRZEGLĄD]