Labcon w 2022 roku stawia na mocny dział Client Service. Wśród celów realizowanych w ramach nowej strategii rozwoju, kluczowa jest obsługa klientów w ramach komunikacji 360° oraz połączenie potencjału kompetencji wszystkich działów strategii, kreacji i designu, social media, PR i influencer marketingu.
Rozwój kompetencji działu Client Service w Labcon i zapewnienie najwyższej jakości relacji z klientem jest moim priorytetem na 2022 rok. Przy wsparciu i pozyskaniu do zespołu Magdy i Krzysztofa oraz stawianiu na rozwój obecnych pracowników realizacja tego celu zaczyna przyspieszać – komentuje Anna Balcerowska, client service director, Labcon.
Zobacz również
Krzysztof Żukowski działa w branży medialnej od 8 lat. Przed Labconem pełnił rolę senior account managera w Digital Kingdom, w którym odpowiadał za działania dla Mars Polska na całym portfolio Petcare (Pedigree, Whiskas, Sheba, Perfect FIT, Dreamies). Na przestrzeni lat pracował również dla: LTTM, Cape Morris, Grandes Kochonos oraz Dentsu. W portfolio obsługiwanych przez niego klientów znajdują się takie marki jak: H&M Polska, Grolsch, McDonald’s, Opel, Sobieski, Polkomtel, Kenwood Polska, Carlsberg Polska, Mercedes-Benz Polska, Multikino Polska, ZT Kruszwica czy AliExpress. W Labconie do jego zadań będzie należało wsparcie procesu new business agencji oraz obsługa klientów m.in. Browaru Tenczynek, Hochland oraz Uniqa.
Magdalena Pawłowska jest związana z branżą reklamową od 8 lat. Do Labconu przeszła z agencji Artegence, w której jako Account Manager przez 2,5 roku koordynowała projekty digitalowe. Doświadczenie zdobywała również podczas pracy w agencjach: VMLY&R, Kalicinscy.com, Blueberry (obecnie Agencja Warszawa) oraz hyperCrew. Przez lata współtworzyła komunikację marek takich jak: Pepsi (Polska i region CEE), Polcard, Ferrero, Danone, UPC Polska, Wrangler, L’Oreal, Avon czy marek z portfolio Unilever. W Labconie jako Account Manager będzie odpowiadać między innymi za obsługę marek z portfolio Adamed oraz markę Benefit Systems.
Zespół Client Service Labcon odpowiada za budowanie relacji z klientami wewnętrznymi i zewnętrznymi agencji, poszerzanie portfela klienckiego dzięki procesom new business oraz koordynację wszystkich procesów projektowych. W teamie pracuje obecnie 5 ekspertów.
#PolecajkiNM cz. 32: czego szukaliśmy w Google’u, Kryzysometr 2024/25, rynek dóbr luksusowych w Polsce
Słuchaj podcastu NowyMarketing