Katarzyna Bąba do Labconu przeszła z agencji Brand Kolektyw. Jako senior social media manager będzie odpowiadać za rekomendacje strategiczne oraz kompleksową obsługę klientów w obszarze contentu, moderacji i działań kryzysowych w mediach społecznościowych. Z branżą reklamową jest związana od blisko 7 lat. Doświadczenie zdobywała pracując z takimi markami jak McDonald’s, Bosch Polska, Grupa Żywiec czy Alcon.
Dominika Grajewska doświadczenie zdobywała w agencji Sarigato, gdzie pracowała jako moderator, a następnie junior content designer. Prowadziła projekty w branżach biżuterii premium, AGD, fotowoltaiki, kosmetycznej, farmaceutycznej oraz zoologicznej. Do jej zadań w Labconie będzie należała realizacja strategii komunikacji marek w mediach społecznościowych ze szczególnym naciskiem na tworzenie angażującego contentu.
Zobacz również
-
Piotr Szeleszczuk (Decathlon): Chcemy, żeby Work-Sport Balance było zapamiętane i zostało z nami na dłużej
-
#PrzeglądTygodnia [04.10-10.10.24]: jak marki wspierają ochronę zdrowia psychicznego w Polsce, alkotubki okiem prawników i marketerów, opinie nt. promocji „Fala tylko dla dorosłych”
-
Pink October: jak marki zachęcają do badań profilaktycznych w kierunku raka piersi [PRZEGLĄD]
Labcon w ostatnim czasie intensywnie rośnie i optymalizuje strukturę. W kwietniu zespoły strategii i social mediów połączyły się w jeden team, na czele którego stanął Adam Kręgielewski.