Fundacja Projekt Kobiety swoimi działaniami skupia się na ukazywaniu szeroko pojętej kobiecości poprzez sztukę. Jej misją jest walka z mylnie pojmowanym i wypaczonym pojęciem feminizmu. Według Fundacji niesprawiedliwe jest postrzeganie silnych kobiet jako nieczułych czy ubogich emocjonalnie. Projekt Kobiety pragnie odczarować wizerunek kobiety sukcesu, która nie ulega emocjom i przyjmuje typowo męską postawę.
Założyciele Fundacji nie boją się trudnych tematów i przełamywania konwenansów. Do realizowania swoich celów wykorzystują język sztuki. Flagowym projektem fundacji jest coroczna wystawa kobiecego portretu, w którą angażują się polskie gwiazdy. Tegoroczna edycja pt. „Ikony” to już szósta odsłona autorskiego projektu Maximiliana Ławrynowicza – fotografa i założyciela Fundacji – który poprzez kadry opowiada nieoczywiste historie silnych, niezależnych i czasem budzących niepokój kobiet. Ich bohaterkami są m.in. Helena Norowicz, Joanna Koroniewska czy Barbara Kurdej-Szatan. Labcon wspierał obsługę medialną wernisażu. Poprzednie edycje organizowane były pod tytułami: „Kobiety zbrodniarzy”, „Kobiety władzy”, „Piękno” czy „Biesy Polskie”.
Zobacz również
-
#PrzeglądTygodnia [27.09-03.10.24]: suszonki września, przegląd kampanii na Pink October, alkohol w saszetkach znika z półek sklepowych
-
#PolecajkiNM cz. 26: Narodowe Archiwum Cyfrowe, strefa marki CeraVe i Foresight.edu
-
Pink October: jak marki zachęcają do badań profilaktycznych w kierunku raka piersi [PRZEGLĄD]
– W Labconie lubimy się angażować w projekty pro bono i wspierać inicjatywy, które uważamy za szczególnie ważne. Projekt Kobiety przełamuje tabu wokół mitów kobiecości, a biorąc pod uwagę, że nasza agencja jest mocno sfeminizowana czułyśmy, że warto być jego częścią. Dziękujemy Fundacji za zaufanie do nas – mówi Marta Łysiak, dyrektor zarządzająca Labconu.
Labcon od maja wspiera Fundację w obsłudze PR, w tym strategii komunikacji oraz media relations.
W działania Fundacji angażują się także ambasadorki honorowe, m.in. Barbara Kurdej-Szatan, Maria Sadowska, Anna Czartoryska- Niemczycka, Paulina Holtz, Honorata Witańska, Helena Norowicz.
Pink October: jak marki zachęcają do badań profilaktycznych w kierunku raka piersi [PRZEGLĄD]
Słuchaj podcastu NowyMarketing