Działania związane z rozwojem kanału e-commerce trwają w Synevo już od dłuższego czasu. Firma stale rozwija produkty, które umożliwiają wykonywanie badań w domu,
– Od pewnego czasu wprowadzaliśmy innowacje polegające m.in. na tym, że klient wykonując niektóre badania, nie musi iść do fizycznego punktu pobrań. Dzięki kurierowi oraz jasnym instrukcjom dołączonym do zestawu – Laboratorium przychodzi do niego do domu. Skutecznie wdrożyliśmy również odpowiednie systemy, które umożliwiają aktualnie zakup badań przez internet. Również badania, których nie można wykonać w domu (np. badania krwi) można zamawiać online – co skraca czas spędzany przez pacjenta w placówce Synevo. Te działania procentują dziś: gdy sytuacja stawia przed nami wyzwania związane z pandemią, potrafimy na nie skutecznie reagować – mówi Bartosz Skłodowski, kierownik marketingu Synevo sp. z o.o..
Zobacz również
-
Piotr Szeleszczuk (Decathlon): Chcemy, żeby Work-Sport Balance było zapamiętane i zostało z nami na dłużej
-
#PrzeglądTygodnia [04.10-10.10.24]: jak marki wspierają ochronę zdrowia psychicznego w Polsce, alkotubki okiem prawników i marketerów, opinie nt. promocji „Fala tylko dla dorosłych”
-
Pink October: jak marki zachęcają do badań profilaktycznych w kierunku raka piersi [PRZEGLĄD]
Współpraca z Nieagencją obejmuje m.in. rozwój segmentu e-commerce, szczególnie w zakresie kampanii performance. Efekty działań są widoczne już po kilku tygodniach współpracy.