To pierwsza kampania przygotowana przez agencję dla Spółdzielni Mleczarskiej Mlekpol w Grajewie po wygraniu przetargu na długoterminową obsługę strategiczno-kreatywną. Kampania ma charakter wizerunkowy i zachęca do sięgania po mleko Łaciate
– Najnowsze działania dla marki Łaciate oparliśmy na dwóch filarach. Z jednej strony w naszej kampanii opowiadamy o tym jaka jest marka Łaciate: naturalna, swojska, bliska domu i natury, a z drugiej w mediach społecznościowych inspirujemy do przygotowywania dobrze nam znanych potraw mlecznych i odkrywania nowych – powiedziała Agnieszka Szymków, account director w agencji Leo Burnett Warszawa.
Zobacz również
Na potrzeby kampanii agencja przygotowała spot telewizyjny w wersji 30 i 15 sekundowej. Ich emisję zaplanowano w kanałach, także tematycznych, należących do stacji TVP, POLSAT i TVN. Działania promujące Łaciate będą prowadzone na Facebooku i w popularnych serwisach internetowych takich, jak: Noizz Food, Interia, Blix oraz nośnikach OOH. W ramach całego przedsięwzięcia agencja Leo Burnett przygotowuje także nową stronę internetową marki.
W dotychczasowym dorobku agencji znajdują się kampanie zrealizowane dla mleka Łaciate oraz Serków Łaciatych. Oba projekty zrealizowano jesienią 2016 r.

Wrocław na ustach całej Europy. Reklama za 232 mln złotych dzięki finałowi Ligi Konferencji