„Podróż Lady Gagi” (org. „Lady Gaga’s Journey”) to tytuł reklamy leku przeciwko migrenie od firmy Pfizer. Co łączy przemysł farmaceutyczny z jedną z najbardziej rozpoznawalnych współcześnie celebrytek? Znana m.in. z hitów pt. „Poker Face” i „Bad Romance”, a także filmów takich jak „Dom Gucci” i „Joker 2: Folie à deux”, Lady Gaga wyznaje w krótkim wideo, że od najmłodszych lat cierpi na napady migreny.
Zobacz również
– Z biegiem czasu migrena stała się częścią mojego życia w znacznie większym stopniu niż na początku. Odkryłam nawet, że ból był tak rozpraszający, że powodowałyby stres, a to pogarszało wszystko wokół. Kilka dni w tygodniu budziłem się z bólem głowy, który nie ustępował. To była niekończąca się historia – tłumaczy Gaga, opowiadając o swojej przygodzie z preparatem Nurtec ODT.
– Kiedy migrena nadchodziła, zawsze byłam sfrustrowana, bo nie chciałam mieć zaległości w lekcjach albo opuszczać prób do szkolnego musicalu – wspomina artystka, dołączając do grona użytkowników leku Nurtec ODT.
#PrzeglądTygodnia [05.11-12.11.24]: kampanie z okazji Movember, suszonki miesiąca, mindfulness w reklamach
Poza wyjawieniem własnej historii, Lady Gaga spotkała się również z innymi osobami cierpiącymi na ataki migrenowych bólów głowy. W ten sposób powstały wyjątkowe fotografie dokumentujące codzienne zmagania z tą męczącą przypadłością.
Słuchaj podcastu NowyMarketing
Zdjęcia: www.nurtec.com, YouTube
PS „Little Reminders”: dziecięcy influencerzy w kampanii Asics przypominają o radości płynącej z aktywności fizycznej
W najnowszej kampanii zatytułowanej „Little Reminders” sportowa firma Asics zachęca do odnalezienia dziecięcej radości w aktywności fizycznej. W rolach influencerów występują najmłodsi, którzy podpowiadają, jak się ruszać, żeny czuć się dobrze.
PS2 #NMInsights: Trendy i zmiany w środowisku social media 2024
W ostatnich latach obserwujemy dynamiczne przemiany w krajobrazie mediów społecznościowych, które znacząco wpływają na strategie marketingowe firm i marek. Ewolucja ta nie tylko sprawia, że zmienia się sposób komunikacji i wchodzenia w interakcje na poziomie osobistym, ale również radykalnie transformuje przestrzeń reklamową i marketingową. Zmiany dotyczą algorytmów, wykorzystywania AI, technologii, funkcjonalności serwisów, ale również zmian w społeczeństwie i prawa.