Hashtagi i zakupy: Jak social media rewolucjonizują e-commerce [WEBINAR]

Hashtagi i zakupy: Jak social media rewolucjonizują e-commerce [WEBINAR]

Hashtagi i zakupy: Jak social media rewolucjonizują e-commerce [WEBINAR]

Dowiedz się, jakie narzędzia pomogą Ci w rozwinięciu strategii sprzedażowej – od tworzenia contentu, aż po moderację – i jakie procesy można zautomatyzować.

WEŹ UDZIAŁ

„Little Reminders”: dziecięcy influencerzy w kampanii Asics przypominają o radości płynącej z aktywności fizycznej

„Little Reminders”: dziecięcy influencerzy w kampanii Asics przypominają o radości płynącej z aktywności fizycznej
W najnowszej kampanii zatytułowanej „Little Reminders" sportowa firma Asics zachęca do odnalezienia dziecięcej radości w aktywności fizycznej. W rolach influencerów występują najmłodsi, którzy podpowiadają, jak się ruszać, żeny czuć się dobrze.
O autorze
1 min czytania 2024-03-21

Firma Asics, produkująca odzież i obuwie sportowe, wystartowała z kampanią mającą na celu przywrócenie dorosłym radości z aktywności fizycznej. W rolach influencerów wystąpiły 7- i 8-latki, które zachęcają do zastąpienia przykrego obowiązku treningowego – dziecięcą radością.

Kampania pod hasłem „Little Reminders” obejmuje klip video, na którym młodzi influencerzy prezentują prawdziwy powód, dla którego warto się ruszać, czyli frajdę i dobrą zabawę. Poza tym dzieciaki stworzyły też specjalny zestaw ćwiczeń dla dorosłych. Jak przekonują, wykonując je, będzie można szybko odzyskać radość życia, którą tak łatwo stracić w obliczu codziennych obowiązków. Co więcej, influencerom Asics udało się też przejąć jeden z internetowych kanałów o tematyce fitness i tam prezentować ćwiczenia poprawiające samopoczucie.

fot. Asics Little Reminders workout

Dawka ruch dla zdrowia psychicznego

„Ruszajcie się dla dobrego samopoczucia, zamiast skupiać się na niedoskonałościach i ograniczeniach” – przekonują influencerzy. W ten niecodzienny sposób firma Asics chce zwrócić uwagę klientów na motywację, która stoi za uprawianiem sportu przez osoby dorosłe. Jak wskazują badania przeprowadzone na potrzeby kampanii, 63% dorosłych ćwiczy, aby poprawić sylwetkę, a aż 77% z nich traktuje trening jako obowiązek. Jednocześnie, dla dzieci najważniejsza jest dobra zabawa (77%), co sprawia, że aż 92% z nich z niecierpliwością wyczekuje kolejnej dawki ruchu.

LinkedIn logo
Dziękujemy 90 000 fanom na LinkedInie. Jesteś tam z nami?
Obserwuj

Zdjęcie główne: asics.com

PS Buty zamiast piwa. Akcja marki ASICS w londyńskim barze

W związku z Dry January (pol. „trzeźwym styczniem”) firma ASICS zachęca londyńczyków do aktywności fizycznej zamiast picia alkoholu. W jednym z lokali rozdaje przy barze markowe buty biegowe.

Słuchaj podcastu NowyMarketing

NowyMarketing logo
Mamy newsletter, który rozwija marketing w Polsce. A Ty czytasz?
Rozwijaj się