Czy może być coś lepszego niż ulubiona przekąska i gadżety do wygrania? Może! Nagroda wybrana wedle własnych upodobań i preferencji. Każdego dnia loterii można wygrać nagrodę główną iPhone’a 11, w specjalnym etui, którego nie powstydziłby się sam Chester. Konsumenci mogą wybrać także nagrody z trzech obszarów tematycznych, o które chcą powalczyć w losowaniu. Muzyczne niespodzianki wybrała Sylwia Lipka, Blowek zachęca do gry o gadżety gamingowe, a Dominik Rupiński rekomenduje nagrody dla wielbicieli mody. A to nie wszystko! W puli nagród znajduje się również 12 nagród specjalnych – pudełek niespodzianek, z gadżetami od influencerów, dzięki którym zwycięzcy będą mogli rozwijać swoje pasje. Aby wziąć udział w loterii wystarczy kupić oznaczoną banerem, promocyjną paczkę Cheetos, odszukać kod wewnątrz opakowania i zarejestrować go na stronie Graj z Cheetos.
Zobacz również
Loteria trwa od 3 sierpnia do 30 września 2020 roku.
Za strategię, koncept kreatywny, realizację kampanii oraz współpracę z influencerami odpowiada agencja VMLY&R Poland. Obsługą loterii zajmuje się agencja Avanti. Kampanię w TV i digitalu zaplanował dom mediowy Media Direction OMD. Za produkcję spotu wideo odpowiada Sputnik Studio oraz LocoMotiv.
![Trudny temat, łatwy ban. Jak w sieci pisać i mówić o wrażliwych treściach cz. 1 [PORADNIK]](https://nowymarketing.pl/wp-content/uploads/2025/09/Trudny-temat-latwy-ban_social-media-142x0-c-default.jpg)
Trudny temat, łatwy ban. Jak w sieci pisać i mówić o wrażliwych treściach cz. 1 [PORADNIK]