W Storytel nie pytamy was o pochodzenie, płeć, wiek, rasę czy upodobania. Pytamy tylko: czego chcielibyście dzisiaj posłuchać? I wierzymy, że znajdziemy historię odpowiednią dla każdego. Wyraz temu dajemy w nowym spocie Summer Campaign 2021, który nie tylko pokazuje, że słuchać historii można tam, gdzie chcemy i kiedy chcemy, ale również celebruje różnorodność osób słuchających audiobooków w Storytel.
Tak jak nie chcielibyśmy, by wszystkie historie były takie same, tak dostrzegamy, jak różne są osoby, które każdego dnia powierzają nam swoje uszy.
Zobacz również
Dlatego w Storytel trwa właśnie #weekendumy, w ramach którego eksponowane są historie nawiązujące do osób LGBTQ+, oraz premierę ma serial Storytel Original „Ślepa miłość” autorstwa Michała Smyka, którego bohaterami jest para gejów, Kornel i Mikołaj.
Do udziału w spocie Summer Campaign 2021 zaprosiliśmy z kolei m.in. Tymona, który jest dotknięty bielactwem, a także Milenę i Piotra, którzy mają zespół Downa.
#PrzeglądTygodnia [05.11-12.11.24]: kampanie z okazji Movember, suszonki miesiąca, mindfulness w reklamach
– Mama Mileny opowiedziała nam o tym, że poprzez słuchanie audiobooków jej córka rozwija się znacznie szybciej, że poprawiła się jej zdolność wymowy – mówi Jakub Barzak, dyrektor marketingu Storytel Polska.
Słuchaj podcastu NowyMarketing
Spotkanie na planie zaowocowało również inicjatywą szerszej współpracy z Piotrem, który na co dzień jest aktorem Teatru 21, która osobom z zespołem Downa daje przestrzeń do ekspresji i rozwoju.
– Dzięki wspólnej pracy na planie otworzyliśmy drzwi do dalszej współpracy – zdradza Jakub Barzak.–Dowiedzieliśmy się, że Fundacja Teatru 21 rozwija się i tworzy Centrum Sztuki Włączającej – zdecydowaliśmy się w to zaangażować, oferując jako Storytel środki na remont budynku. Takie sytuacje pokazują, że nasza praca ma sens – podsumowuje Jakub Barzak – Storytel był i będzie dla każdego.
Kampania będzie emitowana w radiu, telewizji, internecie oraz kinie. Za koncept odpowiedzialny jest Storytel, za scenariusz i reżyserię – Jakub Barzak, produkcję zrealizowało Don’t Panic Production, strategię i zakup mediów – Rebel Media, działania zasięgowe – Spark Foundry, działania performance – dział wewnętrzny Storytel.