Lato pod znakiem polskich filmów na YouTube

Każdy internauta, jadąc na urlop lub szukając zajęcia na deszczowy wieczór, może obejrzeć klasykę polskiego kina, za darmo i w jakości DVD na YouTube, wystarczy tylko mieć dostęp do internetu.
O autorze
1 min czytania 2013-07-18

Internauci mogą oglądać bezpłatnie komedie, takie jak: “Rejs” Marka Piwowskiego, “Seksmisja” i “Va bank” Juliusza Machulskiego, “Brunet wieczorową porą” Stanisława Barei oraz “Nie lubię poniedziałku” Tadeusza Chmielewskiego, a także klasykę polskiego kina m.in.: “Popiół i diament” czy “Niewinni czarodzieje” Andrzeja Wajdy, “Amator” i “Przypadek” Krzysztofa Kieślowskiego oraz “Ucieczka z kina Wolność” Wojciecha Marczewskiego.

Mija właśnie miesiąc odkąd studia filmowe KADR i TOR uruchomiły swoje kanały na platformie YouTube, udostępniając bezpłatnie ponad 60 tytułów najgłośniejszych polskich filmów pełnometrażowych – komedii, dramatów i filmów sensacyjnych.

Najpopularniejszym polskim filmem okazała się “Seksmisja” Juliusza Machulskiego – polscy internauci spędzili łącznie aż 2 lata oglądając ten film. W TOP 10 filmów, aż 8 to komedie. Łącznie polskie filmy na YouTube zostały już odtworzone prawie 400 tys. razy a internauci spędzili blisko 16 lat oglądając polską kinematografię na kanałach studiów filmowych KADR i TOR. Pełny ranking najpopularniejszych polskich filmów na kanałach YouTube wytwórni filmowych TOR i KADR przedstawia się następująco:

  1. Seksmisja
  2. Co mi zrobisz, jak mnie złapiesz?
  3. Nie lubię poniedziałku
  4. Kogel Mogel
  5. Brunet wieczorową porą
  6. Galimatias czyli Kogel Mogel 2
  7. Wielki Szu
  8. Vabank I
  9. Vabank II czyli riposta
  10. Faraon

Tuż za pierwszą dziesiątką znalazł się “Rejs” Marka Piwowskiego, który uplasował się na 11 pozycji.

LinkedIn logo
Na LinkedInie obserwuje nas ponad 100 tys. osób. Jesteś tam z nami?
Obserwuj

W dorobku obu najstarszych polskich studiów filmowych znajduje się ponad 800 dzieł rodzimej kinematografii. Zarówno TOR jak i KADR planują sukcesywnie udostępniać na swoich kanałach kolejne filmy.

Słuchaj podcastu NowyMarketing