Łatwe zarządzanie usługami w kampanii agencji Publicis dla Orange

Dzięki aplikacji mobilnej Mój Orange, ułatwiającej zarządzanie posiadanymi usługami telekomunikacyjnymi, Natalia Boska ma wreszcie więcej czasu dla siebie. Do korzystania z aplikacji zachęca najnowsza kampania przygotowana dla Orange przez agencję Publicis.
O autorze
1 min czytania 2014-11-03

Działania komunikacyjne będą realizowane w telewizji.

„Mój Orange możemy zainstalować na smarftonach i łatwo kontrolować stan konta: sprawdzać faktury, liczbę darmowych minut, zmieniać pakiety, itp. Korzystając z aplikacji oszczędzamy czas, który trzeba byłoby poświęcić na połączenie z konsultantem lub poszukiwanie informacji na stronach WWW. W przygotowanej kreacji główną rolę powierzyliśmy wiecznie zalatanej Natalii Boskiej, która korzystając z dobrodziejstw aplikacji, przeznaczyła zaoszczędzony czas dla siebie.” – powiedziała Monika Zaręba, Account Director w agencji Publicis.

Na potrzeby kampanii agencja Publicis przygotowała spot telewizyjny, który będzie emitowany w kanałach należących do stacji TVP, TVN i Polsat.

Po stronie agencji Publicis przy kampanii pracowali: Paweł Merecz (Chief Creative Officer), Jacek Gierlasiński (Senior Art. Director), Magda Korzyńska (Senior Copywriter), Monika Zaręba (Account Director), Magda Samek (Account Supervisor), Katarzyna Barczuk (Account Executive). Stronę klienta reprezentowali: Paweł Patkowski (Dyrektor wykonawczy ds. Marki i Komunikacji Marketingowej), Szymon Biela (Kierownik Wydziału Komunikacji B2C) i Dominika Witkowska (Specjalista ds. Komunikacji). Reżyserię spotu powierzono Michałowi Gaździe. Produkcją zajął się dom produkcyjny Lemon, a postprodukcją Chimney Pot. Za zakup mediów odpowiedzialny jest MEC.

LinkedIn logo
Na LinkedInie obserwuje nas ponad 100 tys. osób. Jesteś tam z nami?
Obserwuj

Agencja Publicis współpracuje z Orange Polska od 5 lat. Jako twórca kultowego formatu Serce i Rozum stworzyła setki reklam drukowanych, ponad 50 spotów telewizyjnych i ponad 60 radiowych. Za kreatywność formatu Publicis zdobył 7 nagród KTR, a skuteczność uhonorowano koroną Effie: Grand Prix 2011 i Złotem w kategorii „Long Term Marketing Excellence” w 2013 r.

Słuchaj podcastu NowyMarketing