Łatwiejsza pomoc krzywdzonym dzieciom dzięki współpracy Fundacji Dajemy Dzieciom Siłę oraz Tpay

Fundacja Dajemy Dzieciom Siłę, aby móc sprostać wyzwaniu utrzymania funkcjonowania Centrum Pomocy Dzieciom, prowadzi zbiórkę środków finansowych. Wsparcie kampanii jest teraz jeszcze prostsze dzięki wdrożonemu przez Tpay Widetowi One Click.
O autorze
1 min czytania 2020-05-12

Wspólny projekt Fundacji oraz integratora płatności Tpay ułatwia zaangażowanie się w zbiórkę środków potrzebnych na pomoc dzieciom po traumie przemocy. Pomoc ta jest szczególnie potrzebna w obecnych czasach, kiedy krzywdzone dzieci nie mają jak uciec od swoich oprawców, a naturalna kontrola ze strony nauczycieli czy sąsiadów jest ograniczona ze względu na narodową izolację spowodowaną pandemią.

– Dzięki współpracy z operatorem systemu płatności Tpay wdrożyliśmy widget, który w bardzo prosty sposób umożliwia przekazanie darowizny poprzez szybką płatność BLIK. Narzędzie otrzymaliśmy za darmo, a operator ograniczył swoją prowizję do symbolicznej i niezbędnej formalnie kwoty od płatności. Co więcej widget można zainstalować na dowolnej stronie, umożliwiając wsparcie naszej działalności przez szersze grono użytkowników – komentuje dr Monika Sajkowska, prezeska Fundacji Dajemy Dzieciom Siłę.

– Na co dzień wdrażamy innowacyjne rozwiązania płatnicze, które ułatwiają obsługę płatności oraz pomagają przedsiębiorcom zwiększać sprzedaż online. Firma to ludzie, którzy ją tworzą i jako ludzie nie możemy być obojętni na krzywdę dzieci. Dlatego, jak tylko usłyszeliśmy o trudnej sytuacji, w której znalazła się Fundacja, to postanowiliśmy włączyć się do akcji – dodaje Paweł Działak, prezes Tpay.

Widget One Click dedykowany wsparciu Centrom Pomocy Dzieciom może zostać umieszczony na każdej stronie, np. serwisie informacyjnym, sklepie e-commerce, blogu i zachęcać klientów, fanów i odwiedzających do przekazania wpłat na pomocy dzieciom, które doświadczyły przemocy. Dzięki temu internauci odwiedzający serwisy będą mogli jednym kliknięciem przelać wybraną kwotę: 20 zł, 40 zł lub 60 zł.

LinkedIn logo
Na LinkedInie obserwuje nas ponad 97 tys. osób. Jesteś tam z nami?
Obserwuj

Jednocześnie obie organizacje zachęcają wszystkich, którzy dysponują taką możliwością o włączenie się w zbiórkę.

Osoby zainteresowane wsparciem akcji i zainstalowaniem kodu na swoich stronach www proszone  są o kontakt mailowy: [email protected]

Słuchaj podcastu NowyMarketing

NowyMarketing logo
Mamy newsletter, który rozwija marketing w Polsce. A Ty czytasz?
Rozwijaj się