Cut The Mustard czwarty rok z rzędu (od 2019 roku), będzie odpowiedzialna za prowadzenie kanałów w social media (Facebook, Instagram), a także za realizację aktywacji konsumenckich, lokalne produkcje foto i video oraz współpracę z influencerami. Całość prac ze strony Cut The Mustard, nadzoruje Nastazja Rodziewicz-Radziszewska, senior account manager, która prowadzi projekt od samego początku współpracy, czyli od 2019 roku.
– Zrozumienie i zaufanie to podstawa w biznesie. Lavazza to klient, z którym łączy nas bardzo dobra relacja. Przez cztery lata byliśmy weryfikowani w zakresie naszej skuteczności i innowacyjności. Cieszę się, że możemy wspierać Lavazzę w rozwoju, oferując szeroką gamę rozwiązań digitalowych – mówi Karolina Witecka, CEO w Cut The Mustard.
Zobacz również
Jednym z ostatnich działań dla marki Lavazza była komunikacja, w której marka była sponsorem Wielkiej Orkiestry Świątecznej Pomocy. W studiu WOŚP powstała wyjątkowa kawiarnia, obsługiwana przez profesjonalnych baristów. Działaniom towarzyszył konkurs dla miłośników kawy w komunikację, którego zaangażowani byli influencerzy.
Agencja ma na koncie sporo aktywacji digitalowych z udziałem wielu influencerów. Znaleźli się wśród nich, m.in.: Krzysztof Gonciarz, Lara Gessler, Jakub Kosel, Wujaszek Liestyle, Kasia Gandor, Rezigiusz, Daria Ładocha.
Movember/Wąsopad: jak marki zachęcają do profilaktyki męskich nowotworów [PRZEGLĄD]