W ramach jesiennych aktywacji odbyły się dwie loterie – „Spraw sobie kulinarną ucztę z Lavazza” w sieci Carrefour, w której nagrodą główną była kolacja z włoskim szefem kuchni i ambasadorem Lavazza Andreą Camastra oraz „Wygrywaj zwroty za Twoje zakupy” w sieci sklepów Netto, w której uczestnicy wygrywali zwroty do kwoty 250 zł. Nagrodami dodatkowymi w loteriach były roczne zapasy kawy Lavazza.
Zobacz również
Z początkiem października wystartowały dwa konkursy kreatywne pod hasłem „Zacznij dzień z Lavazza” w sieci E.Leclerc i Lidl. Nagrodami głównymi w konkursach są kultowe akcesoria kuchenne włoskiej marki SMEG, a w ramach nagród dodatkowych uczestnicy mogą zgarnąć kawę Lavazza i zestaw filiżanek.
NAV agency obsługuję markę Lavazza w zakresie działań BTL na podstawie umowy ramowej. Agencja była odpowiedzialna za stworzenie koncepcji, mechaniki, kreacji oraz kompleksową obsługę prawną i organizacyjną wszystkich jesiennych aktywacji.
Słuchaj podcastu NowyMarketing