Lavazza ruszyła z szeregiem jesiennych aktywacji konsumenckich

Marka Lavazza w trzecim kwartale tego roku ruszyła z szeregiem aktywacji konsumenckich obejmujących dwie loterie i dwa konkursy kreatywne.
O autorze
1 min czytania 2021-10-19

W ramach jesiennych aktywacji odbyły się dwie loterie – „Spraw sobie kulinarną ucztę z Lavazza” w sieci Carrefour, w której nagrodą główną była kolacja z włoskim szefem kuchni i ambasadorem Lavazza Andreą Camastra oraz „Wygrywaj zwroty za Twoje zakupy” w sieci sklepów Netto, w której uczestnicy wygrywali zwroty do kwoty 250 zł. Nagrodami dodatkowymi w loteriach były roczne zapasy kawy Lavazza.

Z początkiem października wystartowały dwa konkursy kreatywne pod hasłem „Zacznij dzień z Lavazza” w sieci E.Leclerc i Lidl. Nagrodami głównymi w konkursach są kultowe akcesoria kuchenne włoskiej marki SMEG, a w ramach nagród dodatkowych uczestnicy mogą zgarnąć kawę Lavazza i zestaw filiżanek.

LinkedIn logo
Na LinkedInie obserwuje nas ponad 100 tys. osób. Jesteś tam z nami?
Obserwuj

NAV agency obsługuję markę Lavazza w zakresie działań BTL na podstawie umowy ramowej. Agencja była odpowiedzialna za stworzenie koncepcji, mechaniki, kreacji oraz kompleksową obsługę prawną i organizacyjną wszystkich jesiennych aktywacji.

Słuchaj podcastu NowyMarketing

NowyMarketing logo
Mamy newsletter, który rozwija marketing w Polsce. A Ty czytasz?
Rozwijaj się