Lay’s rozpoczął konkurs, któremu towarzyszy kampania „Które Lay’s dziś wybierasz?”

1 października br. rozpoczął się konkurs Lay’s realizowany pod hasłem „Które nagrody dziś wybierasz?”. Codziennie do wygrania iPhone 8 oraz sześć innych nagród. Konkurs wspiera kampania reklamowa „Które Lay’s dziś wybierasz?”.
O autorze
1 min czytania 2018-10-03

Aby wziąć udział w konkursie, należy zarejestrować na stronie internetowej Lays.pl kod promocyjny, znajdujący się wewnątrz paczki. Kolejnym krokiem jest wykonanie zadania, które polega na stworzeniu pomysłowej grafiki za pomocą specjalnego kreatora, dostępnego na stronie konkursowej oraz udzieleniu pomysłowej i kreatywnej odpowiedzi na pytanie dedykowane danemu etapowi konkursu.

Każdego dnia uczestnicy zabawy grają o jedną z sześciu różnych nagród. Codziennie jeden ze zwycięzców mini konkursu wygrywa dodatkowo nagrodę specjalną – iPhone 8. Konkurs podzielony jest na 5 etapów – w każdym z nich na zwycięzców zabawy czekają inne nagrody. Ich łączna pula to aż 490 nagród o łącznej wartości blisko pół miliona złotych. Konkurs trwa do 9 grudnia 2018 roku.

Konkurs wspiera kampania reklamowa „Które Lay’s dziś wybierasz?”, która swoim zasięgiem obejmuje TV, POS, 360° digital, w tym social media oraz współpracę z influencerami. Do współpracy zaproszono m.in.: Jelenie Jaja, Szparagi, Poszukiwacza, Trenuj z Krzychem oraz Waksy. Influencerzy będą wspierać poszczególne etapy konkursu.


LinkedIn logo
Dziękujemy 90 000 fanom na LinkedInie. Jesteś tam z nami?
Obserwuj

Za strategię digital, koncept kreatywny, landing page, kampanię we wszystkich social media Lay’s i współpracę z influencerami odpowiada VMLY&R Poland, która wraz z agencją MAKATA zrealizowała sesję zdjęciową do kampanii. Autorem zdjęć do sesji jest Damian Jaroszek. Spoty TV, przygotowane przez agencję BBDO Warszawa, emitowane będą w TV i kanałach digital, takich jak YouTube, Ipla i Player. Za planowanie i zakup mediów odpowiada dom mediowy OMD Media Direction. Organizatorem konkursu jest Agencja Reklamowa Avanti.

Słuchaj podcastu NowyMarketing