Neuronauka w praktyce: Emocje czy rozum? Mapa mózgu klienta [Q&A]

Neuronauka w praktyce: Emocje czy rozum? Mapa mózgu klienta [Q&A]

Neuronauka w praktyce: Emocje czy rozum? Mapa mózgu klienta [Q&A]

Emocje czy rozum – co i kiedy odgrywa kluczową rolę w procesie zakupowym i dlaczego? Czym jest neuromapa i na jakie jej elementy powinni zwracać uwagę marketerzy?

SPRAWDZAM SZCZEGÓŁY

Lay’s wybiera VMLY&R jako Agency of Record w Europie

Połączone zespoły VMLY&R Warszawa, Madryt i Paryż wygrywają europejski przetarg marki Lay’s.
O autorze
0 min czytania 2021-02-17

VMLY&R – jako agencja prowadząca – zunifikuje komunikację marki w Europie Zachodniej i Wschodniej tworząc pierwszą od dekady zintegrowaną kampanię brandową Lay’s wspólną dla wszystkich europejskich rynków.

Wygrany kontrakt, poza kampanią repozycjonującą markę, zakłada pracę nad taktycznymi, regionalnymi projektami: od ATL-u przez digital i commerce, po produkcję social media toolkitów.

– Sam udział w tym przetargu i zaproszenie do rywalizacji w gronie największych sieciowych agencji w Europie były przywilejem. Zwycięstwo jest jednym z najważniejszych kroków milowych w historii naszej agencji – mówi Dawid Szczepaniak, chief creative officer, partner w VMLY&R Poland.

LinkedIn logo
Dziękujemy 90 000 fanom na LinkedInie. Jesteś tam z nami?
Obserwuj