TikTok Ad Awards 2025

TikTok Ad Awards 2025

TikTok Ad Awards 2025

Ostatni dzwonek na zgłoszenia do konkursu TikTok Ad Awards CE 2025! Termin upływa 24 września br.

Zgłoś kampanię

Lay’s zachęca do dzielenia się uśmiechami

O autorze
1 min czytania 2021-08-03

Lay’s rusza z kolejną odsłoną kampanii Smiles, która pojawi się na 33 rynkach Europy Środkowo-Wschodniej. Opakowania przekąsek z nadrukiem uśmiechów będę zachęcać konsumentów do przekazywania dobrej energii tym, którzy potrzebują jej najbardziej i pomogą wspierać lokalne organizacje charytatywne. Za przygotowanie kampanii i regionalnych toolkitów odpowiada VMLY&R Poland.


Nic tak nie zaraża dobrą energią, jak szczere uśmiechy. Potrafią przełamać (a nawet stopić) pierwsze lody i ułatwić nawiązywanie relacji z innymi. Podczas pandemii były one jednak skrzętnie skrywane za maseczkami i zamknięte w domowym zaciszu. Marka Lay’s dostrzega, że konsumenci są stęsknieni za widokiem uśmiechów – czy to przypadkowych przechodniów, czy też najbliższych.

Nowa odsłona marki Lay’s promuje działalność charytatywną i niesienie pomocy tym, którzy potrzebują jej najbardziej. Receptura na dzielenie się uśmiechem z bliźnim jest niezwykle prosta – wystarczy kupić opakowanie chipsów Lay’s, a część zysków ze sprzedaży każdej z paczek wesprze działania lokalnych fundacji charytatywnych.

– Nowa kampania Smiles nie tylko zachęca ludzi to uśmiechania się, ale także pokazuje moc uśmiechu i udowadnia, że może on nieść realną pomoc innym – mówi Zlata Ruzhenskaya, senior marketing manager, Potato Chips, EER, PepsiCo.

LinkedIn logo
Na LinkedInie obserwuje nas ponad 100 tys. osób. Jesteś tam z nami?
Obserwuj

W ramach aktywacji marka przedstawi także filtr AR na Instagramie, który umożliwi przeniesienie prawdziwych uśmiechów użytkowników na wirtualne paczki Lay’s i dzielenie się nimi na platformach social media.

Za strategię, ideę kreatywną, a także przygotowanie regionalnych toolkitów, obejmujących KV, TVC, POS, OOH oraz assety digital, a także development filtra AR na Instagramie odpowiada VMLY&R Poland. Adaptacją kampanii na polskim rynku zajęła się Przestrzeń.

Słuchaj podcastu NowyMarketing

 
NowyMarketing logo
Mamy newsletter, który rozwija marketing w Polsce. A Ty czytasz?
Rozwijaj się