Leadenhall Insurance uruchomił nową wersję swojego systemu transakcyjnego

Leadenhall Insurance, coverholder Lloyd’s, uruchomił nową generację swojego autorskiego systemu transakcyjnego o nazwie Leadenhall Insurance System – w skrócie LIS. Rozwiązanie ma ułatwiać codzienną pracę tysiącom brokerów i agentów, wspierając ich w dystrybucji specjalistycznych ubezpieczeń.
O autorze
1 min czytania 2022-11-30

Nowa platforma powstała jako efekt współpracy opartej na wymianie biznesowych doświadczeń z rynku ubezpieczeń firmy Leadenhall i najnowszych rozwiązań z zakresu technologii dostarczonych przez Efinity.

System LIS stworzony przez Efinity Insurance Group, jest materializację nowej strategii Grupy, która zakłada zmianę modelu dystrybucji ubezpieczeń dzięki nowoczesnym rozwiązaniom IT, niezmiennie jednak stawiając w centrum pośrednika.

– Postęp technologiczny zrewolucjonizował sposób konsumowania mediów, wymiany informacji i robienia zakupów. Ubezpieczenia nie są tu wyjątkiem – mówi Maciej Bud-Gusaim, prezes Leadenhall Insurance S.A. – W Leadenhall od zawsze mieliśmy dokładnie sprecyzowaną wizję naszej działalności. Naszą rolą jest wspieranie pośredników, dlatego dzięki doświadczeniu i niekwestionowanej przewadze technologicznej wprowadzamy na rynek nowy system transakcyjny. Z jednej strony odpowiadamy na rzeczywiste potrzeby rynku, z drugiej zaś wyznaczamy kierunek rozwoju branży – dodaje.

Leadenhall Insurance System to nowoczesny, intuicyjny i wygodny w obsłudze serwis, który w ogromnym stopniu wspiera sprzedaż i zarządzanie procesem polisowania. Największy nacisk kładzie na zaangażowanie klienta i odciążenie pośrednika. To zdecydowany wyróżnik pośród systemów funkcjonujących na rynku.

LinkedIn logo
Na LinkedInie obserwuje nas ponad 100 tys. osób. Jesteś tam z nami?
Obserwuj

– Pośrednikowi nie płaci się za doradztwo, a za sprzedaż polis. Dlatego Leadenhall, szanując czas pośrednika, do minimum ogranicza czynności administracyjne, dając jednocześnie więcej przestrzeni na cross-selling i up-selling – mówi Tomasz Domalewski, dyrektor sprzedaży w Leadenhall. – Wierzymy przy tym, że sprzedawanym produktem nie jest sama polisa czy OWU. Produkt to całokształt procesu sprzedaży i dlatego wymaga odpowiedniego podejścia – dodaje.

LIS jest w pełni responsywny. Działa tak samo na smartfonie, tablecie czy laptopie, bez szkody dla jego funkcjonalności. Daje również możliwość współdzielenia procesów sprzedażowych z klientem w niezwykle prosty i przejrzysty dla obu stron sposób, co znacząco przyspiesza proces polisowania.

Słuchaj podcastu NowyMarketing

Pośrednik, korzystający z platformy otrzymuje także wsparcie w postaci możliwości bieżącego monitorowania działań podejmowanych przez ubezpieczanego. Klient z kolei zyskuje szybką ścieżkę do komunikacji ze swoim doradcą, z którym może łatwo skontaktować się z poziomu systemu.

NowyMarketing logo
Mamy newsletter, który rozwija marketing w Polsce. A Ty czytasz?
Rozwijaj się