– Leszek wraca ze swoich podróży po świecie z kolejną orzeźwiającą niespodzianką. Po kubańskim Ice Mojito i cytrynowym Shandy przywiózł nowość w świecie radlerów – Lecha Ice Bloody Orange. Jest to idealna na upały mieszanka piwa z pomarańczową lemoniadą – mówi Mateusz Banach, młodszy menedżer marki Lech.
Nowy wariant polubią Ci, którzy na upalne dni poszukują piwa o mniejszej goryczce i lubią delikatny, a zarazem rześki, owocowy smak. Miksy piwa z lemoniadą z rodziny Lech Ice zawierają 2% alkoholu, czyli mniej niż klasyczne lagery.
Zobacz również
W nadchodzący sezon Lech Ice wchodzi z nowymi, apetycznymi opakowaniami, a do spróbowania wariantu Bloody Orange zachęca etykieta w energetycznym pomarańczowym kolorze, przedstawiająca soczyste owoce.
Promocja Lech Ice Bloody Orange będzie wsparta ogólnopolską kampanią mediową. Jej elementem będzie znany już spot reklamowy z rozbitkami z bezludnej wyspy, których w upalny dzień chłodzi Lech Ice.
Za kreację spotu i materiałów graficznych Lech Ice Bloody Orange odpowiada agencja GPD, a za nowy design opakowań – Mango Design. Zakupem mediów zajął się dom mediowy Zenith, natomiast agencja Tailor Made PR prowadzi działania PR.
Movember/Wąsopad: jak marki zachęcają do profilaktyki męskich nowotworów [PRZEGLĄD]
Lech Ice Bloody Orange dostępny jest w sprzedaży od 20 marca br.
Słuchaj podcastu NowyMarketing