Lech Ice Bloody Orange: nowy letni smak od Leszka

Rodzina Lech Ice właśnie się powiększyła. Dołączył do niej wyjątkowy smak – Bloody Orange. Nowy, orzeźwiający wariant świetnie sprawdzi się w upalne i pełne słońca dni. Rodzina Lech Ice będzie wsparta ogólnopolską kampanią reklamową.
O autorze
1 min czytania 2017-03-28

Leszek wraca ze swoich podróży po świecie z kolejną orzeźwiającą niespodzianką. Po kubańskim Ice Mojito i cytrynowym Shandy przywiózł nowość w świecie radlerów – Lecha Ice Bloody Orange. Jest to idealna na upały mieszanka piwa z pomarańczową lemoniadą – mówi Mateusz Banach, młodszy menedżer marki Lech.

Nowy wariant polubią Ci, którzy na upalne dni poszukują piwa o mniejszej goryczce i lubią delikatny, a zarazem rześki, owocowy smak. Miksy piwa z lemoniadą z rodziny Lech Ice zawierają 2% alkoholu, czyli mniej niż klasyczne lagery.

W nadchodzący sezon Lech Ice wchodzi z nowymi, apetycznymi opakowaniami, a do spróbowania wariantu Bloody Orange zachęca etykieta w energetycznym pomarańczowym kolorze, przedstawiająca soczyste owoce.

Promocja Lech Ice Bloody Orange będzie wsparta ogólnopolską kampanią mediową. Jej elementem będzie znany już spot reklamowy z rozbitkami z bezludnej wyspy, których w upalny dzień chłodzi Lech Ice.

LinkedIn logo
Na LinkedInie obserwuje nas ponad 100 tys. osób. Jesteś tam z nami?
Obserwuj

Za kreację spotu i materiałów graficznych Lech Ice Bloody Orange odpowiada agencja GPD, a za nowy design opakowań – Mango Design. Zakupem mediów zajął się dom mediowy Zenith, natomiast agencja Tailor Made PR prowadzi działania PR.

Lech Ice Bloody Orange dostępny jest w sprzedaży od 20 marca br.

Słuchaj podcastu NowyMarketing

NowyMarketing logo
Mamy newsletter, który rozwija marketing w Polsce. A Ty czytasz?
Rozwijaj się