Jest to pierwsza współpraca marki z kolarskim ambasadorem. Współpraca polegać będzie na realizacji działań promocyjnych marki przed oraz w trakcie Wielkiej Pętli.
Ambasadora Lecha Piaseckiego będzie można zobaczyć w serii materiałów video ukazujących ciekawostki dotyczące wyścigu Tour de France oraz komentarzy odnoszących się do zmagań Polaków na trasie wyścigu, a także bieżącej sytuacji na poszczególnych etapach. Materiały ukażą się na facebookowym profilu marki Cono Sur oraz na kanale You Tube – TiM Wina.
Zobacz również
Lech Piasecki to były Mistrz Świata amatorów i torowy Mistrz Świata zawodowców. W 1985 roku zwyciężył w Wyścigu Pokoju oraz pięciu etapach Giro d’Italia. W 1987 roku był liderem 1 i 2 etapu Tour de France. Obecnie prowadzi amatorski klub rowerowy „Lech Piasecki TEAM” oraz współpracuje przy organizacji Tour de Pologne.
– Tour de France to nie tylko sportowe emocje, ale także wspaniałe otoczenie i niepowtarzalny klimat. A jak Francja to również i wino. Dlatego wspólnie z marką Cono Sur postaramy się zaprezentować ciekawostki związane z wyścigiem Tour de France w towarzystwie znakomitych win – przyznał Lech Piasecki – nowy ambasador marki Cono Sur.
– Wspólnie z Panem Lechem Piaseckim, legendą polskiego kolarstwa, postaramy się przybliżyć kulisy Tour de France, aby kibice mogli razem z nami poczuć atmosferę i emocje towarzyszące tej wyjątkowej imprezie – mówi Patrycja Sikorska, PR & Strategic Marketing Manager TiM S.A. – dystrybutora marki Cono Sur w Polsce.
Movember/Wąsopad: jak marki zachęcają do profilaktyki męskich nowotworów [PRZEGLĄD]
Winiarnia Cono Sur powstała w 1993 roku. Celem, jaki przyświecał marce było stworzenie wyrazistych i niepowtarzalnych win z jednoczesną troską o środowisko. Dlatego działania Cono Sur pozostają zawsze w zgodzie z naturą.
Słuchaj podcastu NowyMarketing