Od 5 października br. kampania będzie prowadzona na kanale YouTube oraz za pośrednictwem strony.
„Kampania Lecz się odpowiedzialnie w sposób prosty wskazuje na odpowiedzialne zachowania, jakie powinny nam towarzyszyć za każdym razem kiedy chcemy zażyć lek. Pacjent powinien podejmować decyzje w sposób odpowiedzialny.” – powiedziała Ewa Jankowska Prezes PASMI.
Zobacz również
-
Pink October: jak marki zachęcają do badań profilaktycznych w kierunku raka piersi [PRZEGLĄD]
-
#PrzeglądTygodnia [18.10-24.10.24]: „eksperyment” OFF Radia Kraków, studenci przeciw SHEIN, papierzak szkaradny w kampanii Lasów Państwowych
-
#PolecajkiNM cz. 28: Kreatywność w biznesie, różne twarze polskiego gracza, historia firmy Atlas
Kampania „Lecz się odpowiedzialnie” to seria 4 filmów o charakterze edukacyjnym pokazującym najczęstsze sytuacje, w których pacjenci podejmują decyzje odnośnie swojego zdrowia. Kampania skierowana jest przede wszystkim do ludzi młodych, aktywnych zawodowo, którzy najczęściej dokonują samodiagnozy. Poprzez pokazanie najczęstszych zachowań PASMI zwraca uwagę na odpowiedzialne podejście wskazując na właściwe rozwiązania.
Kampanię przygotowała firma OnlineContent, za realizację na kanale YT odpowiada Agencja Widzialni.pl.
#PolecajkiNM cz. 28: Kreatywność w biznesie, różne twarze polskiego gracza, historia firmy Atlas
Słuchaj podcastu NowyMarketing