Winylowe plakaty reklamowe prezentują samochody Škoda Fabia. Na każdym plakacie w przednich światłach samochodu zostało zainstalowane specjalne oświetlenie, które – włączając się i wyłączając – imituje świecenie prawdziwego reflektora samochodowego. Zastosowanie tej techniki pozwoliło na uzyskanie wrażenia ruchu, mimo że plakat jest statyczny.
– Backlight to ekskluzywny nośnik, który dzięki dodatkowym mrugającym elementom ledowym zwiększa uwagę odbiorców – podsumowuje Anna Sobczyk, Product Manager odpowiedzialna za realizację niestandardowych kampanii w AMS.
Zobacz również
Kampania auta Škoda Fabia potrwa do końca lutego br. i obejmie swoim zasięgiem Bytom, Gdańsk, Katowice, Kraków, Łódź, Poznań, Warszawę, Wrocław i Zabrze. W Warszawie realizację dla Škody Fabia można zobaczyć na backlightach u zbiegu ulic:
- Anielewicza i Smoczej,
- Św. Andrzeja Boboli i Rakowieckiej,
- Wrocławskiej i Radiowej (w kierunku Powstańców Śląskich)
- oraz na ulicy Radzymińskiej 189 (w kierunku Centrum).
Za planowanie i zakup mediów odpowiada dom mediowy MediaCom Warszawa. AMS zajął się produkcją i realizacją tej kampanii.
Movember/Wąsopad: jak marki zachęcają do profilaktyki męskich nowotworów [PRZEGLĄD]
Słuchaj podcastu NowyMarketing