Ledowa technologia na backlightach AMS

Backlighty z ledową technologią wchodzą na stałe do oferty AMS. Dzięki zastosowaniu dodatkowych rozwiązań technicznych w nośnikach tego typu możliwe staje się uzyskanie specjalnych efektów świetlnych. Pierwszą w tym roku marką wykorzystującą technologię led na backlightach jest Škoda Fabia.
O autorze
1 min czytania 2015-02-09

Winylowe plakaty reklamowe prezentują samochody Škoda Fabia. Na każdym plakacie w przednich światłach samochodu zostało zainstalowane specjalne oświetlenie, które – włączając się i wyłączając – imituje świecenie prawdziwego reflektora samochodowego. Zastosowanie tej techniki pozwoliło na uzyskanie wrażenia ruchu, mimo że plakat jest statyczny.

– Backlight to ekskluzywny nośnik, który dzięki dodatkowym mrugającym elementom ledowym zwiększa uwagę odbiorców – podsumowuje Anna Sobczyk, Product Manager odpowiedzialna za realizację niestandardowych kampanii w AMS.

Kampania auta Škoda Fabia potrwa do końca lutego br. i obejmie swoim zasięgiem Bytom, Gdańsk, Katowice, Kraków, Łódź, Poznań, Warszawę, Wrocław i Zabrze. W Warszawie realizację dla Škody Fabia można zobaczyć na backlightach u zbiegu ulic:

  • Anielewicza i Smoczej,
  • Św. Andrzeja Boboli i Rakowieckiej,
  • Wrocławskiej i Radiowej (w kierunku Powstańców Śląskich)
  • oraz na ulicy Radzymińskiej 189 (w kierunku Centrum). 

Za planowanie i zakup mediów odpowiada dom mediowy MediaCom Warszawa. AMS zajął się produkcją i realizacją tej kampanii.

LinkedIn logo
Na LinkedInie obserwuje nas ponad 100 tys. osób. Jesteś tam z nami?
Obserwuj

Słuchaj podcastu NowyMarketing

NowyMarketing logo
Mamy newsletter, który rozwija marketing w Polsce. A Ty czytasz?
Rozwijaj się