Legendarne Wyzwanie Smaku Pepsi ruszyło!

Polacy już po raz szósty mają szansę uczestniczenia w tej kultowej aktywacji. Agencja Ewesa od pierwszej edycji odpowiedzialna jest za kompleksową realizację wszystkich działań eventowych – kreację, planowanie oraz produkcję.
O autorze
1 min czytania 2017-08-08

Na czym polega Wyzwanie Smaku?

Wyzwanie Smaku to duża dawka pozytywnych emocji, świetnej zabawy i zaskoczenia! Każdy ma okazję spróbować Pepsi i innego napoju typu cola z nieoznaczonych kubków i zdecydować, który smak bardziej mu odpowiada. Oba napoje są nalewane z nowo otwartych puszek i schłodzone do tej samej temperatury. Ponieważ nie wiadomo, który napój znajduje się w którym kubku, uczestnik kieruje się wyłącznie smakiem.

Tegoroczna edycja Wyzwania Smaku Pepsi to zupełnie nowe formy działań. Po raz pierwszy aktywacja dostępna jest przez prawie cały sezon letni w jednej lokalizacji – na gdańskiej plaży. W wybranych terminach konsumenci spotkają tam także wyjątkowego ambasadora kampanii – Filipa Chajzera. Wizyta w plażowej strefie Wyzwania Smaku to gwarancja dobrej zabawy – pokazy kuchni molekularnej bazującej na Pepsi, warsztaty rzeźbienia w lodzie – to tylko niektóre z propozycji.

Po raz pierwszy w historii zaprosiliśmy konsumentów, aby to oni przeprowadzili Wyzwanie Smaku swoim znajomym. Każdy może przyjść do strefy i na własne oczy przekonać się, jak wygląda Wyzwanie Smaku od „kuchni”. Wyzwanie Smaku można podjąć także z napojem Pepsi bez kalorii, porównując go z innym napojem typu cola w wersji bez kalorii.

LinkedIn logo
Na LinkedInie obserwuje nas ponad 100 tys. osób. Jesteś tam z nami?
Obserwuj

Konsumenci mogli również zaprosić Wyzwanie Smaku do swojego miasta, by wraz z Filipem Chajzerem świetnie się bawić w gronie znajomych. Zasada była prosta – żeby dostać taką szansę należało opublikować na Instagramie zdjęcie z Pepsi w swoim mieście, oznaczając fotę nazwą miasta np. #Miasto oraz #WSPuMnie. Zwycięskim miastem jest Konin, w którym to już 11 sierpnia pojawi się ekipa Wyzwania Smaku Pepsi.

Uzupełnieniem działań są mobilne teamy, które zapraszają do udziału w zabawie m. in. mieszkańców Warszawy i Katowic.

Słuchaj podcastu NowyMarketing

Agencja Ewesa już po raz 6 realizuje działania w ramach Wyzwania Smaku Pepsi na rynku polskim. Uczestniczyła również we wdrażaniu aktywacji na terenie innych krajów Europy: Norwegii, Rumunii, Rosji, Turcji, Czech, Słowacji, Albanii, Węgier i Ukrainy.

NowyMarketing logo
Mamy newsletter, który rozwija marketing w Polsce. A Ty czytasz?
Rozwijaj się