Wyróżnikiem gier sygnowanych marką True Games będzie realistyczne oddanie klimatu kultury ulicznej, nawiązywanie do momentami bezwzględnego świata, gdzie takie procedery jak handel narkotykami, kradzieże, napady oraz konflikty pomiędzy gangami są na porządku dziennym. Gry nowego studia, podobnie jak Drug Dealer Simulator, pozwolą graczom na całym świecie zaznać tego niebezpiecznego ulicznego życia.
– Drug Dealer Simulator okazał się znaczącym sukcesem dla Movie Games. Doskonałe oceny graczy oraz wyniki sprzedażowe pokazują, że skutecznie wpasowaliśmy się w oczekiwania oraz trendy panujące w branży rozrywkowej. Chcemy dać naszym odbiorcom kolejne gry odzwierciedlające ten klimat, dlatego zdecydowaliśmy się założyć studio dedykowane produkcjom związanym z szeroko rozumianą tematyką uliczną, a jej wizytówką od wielu lat jest muzyka hip-hopowa. Dlatego inwestorami w nowej spółce zostali znani warszawscy raperzy „Sokół” oraz „Małolat” – informuje Mateusz Wcześniak, prezes zarządu Movie Games.
Zobacz również
„Sokół” jest aktywny na polskiej scenie hip-hopowej od 1996 roku. Był członkiem takich legendarnych ekip jak Zip Skład, WWO oraz TPWC. Znany jest również z działalności biznesowej, na rynku muzycznym i odzieżowym. W 2000 roku założył wytwórnię muzyczną Prosto Label, specjalizującą się w promowaniu wykonawców hip-hopowych, a trzy lata później stał się dyrektorem kreatywnym marki odzieżowej Prosto Wear, dzięki czemu jest nie tylko muzykiem, ale także przedsiębiorcą.
– Wywodzę się z ulicznego nurtu i od samego początku działalności artystycznej koncentrowałem się na realizmie opisywanego świata. Te wartości są wspólne z twórcami Drug Dealer Simulatora – gry, która niejako dała podwaliny do powstania naszego nowego studia. Ani moje kawałki, ani gry, które będą tworzone w True Games, nie są pochwałą najciemniejszych obszarów ulicznego życia. Wręcz przeciwnie, dają możliwość zasmakowania go bez konieczności łamania prawa czy zasad społecznych. Dodatkowo, projekt ten wydaje mi się bardzo ciekawy z jeszcze jednego względu. W przeciwieństwie do muzyki, daje mi szansę sprawdzenia się nie tylko na lokalnym, ale przede wszystkim globalnym rynku – komentuje Wojciech „Sokół” Sosnowski, raper oraz współudziałowiec i ambasador True Games.
Szefem studia został Michał „Małolat” Kapliński, warszawski raper, który wsparł produkcję i kampanię marketingową Drug Dealer Simulatora. Jego solowy debiutancki album na beatach Ajrona – „W pogoni za lepszej jakości życiem” – ukazał się w 2005 roku nakładem Prosto Label, Tue Games nie jest więc pierwszą biznesową relacją obu raperów.
#PrzeglądTygodnia [05.11-12.11.24]: kampanie z okazji Movember, suszonki miesiąca, mindfulness w reklamach
Słuchaj podcastu NowyMarketing