W ramach działań promocyjnych przygotowano spot w wersji trzydziesto- oraz sześciosekundowej, który będzie emitowany na Facebooku, Twitterze, Youtube, sieci reklamowej Google Display Network, w kanałach nc+ oraz oficjalnej stronie i własnych kanałach komunikacji Legii Warszawa.
Podczas wigilijnej kolacji zawodnicy Legii: Kasper Hamalainen, Inaki Astiz oraz Sebastian Szymański wręczają prezenty, którymi są koszulki meczowe. Obdarowani są tak zaskoczeni, szczęśliwi i rozemocjonowani, że nie mogą wydobyć z siebie słowa. Na szczęście są takie prezenty, które mówią same za siebie.
Zobacz również
„Film jest wspólną produkcją Legii Warszawa oraz marki adidas. Ta świąteczna kampania zachęca do zakupu pod choinkę koszulki meczowej, która jest doskonałym prezentem zarówno dla sympatyków piłki nożnej, jak również wszystkich tych, którzy cenią niebanalny design” – mówi dyrektor marketingu Legii Warszawa, Rafał Dmowski.
Za kreację i produkcję spotu odpowiada agencja Lubię to – linked by Isobar oraz dom produkcyjny Sputnik Studio. Domy mediowe zaangażowane w planowanie kampanii to Value Media oraz Carat.
Spot jest dostępny m.in. na oficjalnym profilu Legii Warszawa na Facebooku.
Movember/Wąsopad: jak marki zachęcają do profilaktyki męskich nowotworów [PRZEGLĄD]
Słuchaj podcastu NowyMarketing