LEGO daje upust dziecięcej wyobraźni w świątecznej kampanii

LEGO daje upust dziecięcej wyobraźni w świątecznej kampanii
LEGO zaprezentowało swoją nową, świąteczną kampanię. Za jej pomocą marka zachęca do celebrowania magii codzienności, której dzieci doświadczają, bawiąc się słynnymi klockami. Jej bohaterami są rodziny, które spędzają radosne chwile podczas wspólnej zabawy.
O autorze
1 min czytania 2020-11-13

Świąteczny spot marki jest częścią znanej już kampanii „Rebuild the World” i opowiada o rodzinach, które razem budują i bawią się w świecie, powstającym dzięki klockom LEGO. Historie, zwierzęta i pojazdy wypełnione dziecięcą kreatywnością opierają się na istniejących już produktach marki, zaś dzięki wyobraźni można je przekształcić np. w waleczne księżniczki uspokajające smoki, astronautów celebrujących ślub z dinozaurami czy olbrzymimi kurczakami lub AT-AT, bohatera „Gwiezdnych Wojen” ucinającego sobie drzemkę w najbardziej nieoczekiwanym momencie.

Reklamie towarzyszy kultowy już utwór „What a Wonderful World” Louisa Armstronga, który na potrzeby spotu został nagrany z udziałem Orkiestry Filharmonii Praskiej.

Spot reklamowy został stworzony przez wielokrotnie nagradzany zespół, w tym twórców The Bobbsey Twins from Homicide, produkcji BLINK oraz postprodukcji Framestore London.

PS

LinkedIn logo
Na LinkedInie obserwuje nas ponad 100 tys. osób. Jesteś tam z nami?
Obserwuj

Zalando zaprezentowało nową kampanię świąteczną pod hasłem „Już niedługo znowu się przytulimy”, która opowiada o bliskości, solidarności i więzi. Za pomocą inicjatywy platforma chce dodać swoim klientom otuchy i zachęca do optymistycznego spojrzenia w przyszłość.

PS2

Słuchaj podcastu NowyMarketing

Coca-Cola zaprezentowała swoją tegoroczną kampanię świąteczną zrealizowaną pod hasłem „This Christmas, give something only you can give”. Reżyserem spotu jest nowozelandzki reżyser Taika Waititi, laureat Oscara za najlepszy scenariusz adaptowany do filmu „Jojo Rabbit”.

NowyMarketing logo
Mamy newsletter, który rozwija marketing w Polsce. A Ty czytasz?
Rozwijaj się