Świąteczny spot marki jest częścią znanej już kampanii „Rebuild the World” i opowiada o rodzinach, które razem budują i bawią się w świecie, powstającym dzięki klockom LEGO. Historie, zwierzęta i pojazdy wypełnione dziecięcą kreatywnością opierają się na istniejących już produktach marki, zaś dzięki wyobraźni można je przekształcić np. w waleczne księżniczki uspokajające smoki, astronautów celebrujących ślub z dinozaurami czy olbrzymimi kurczakami lub AT-AT, bohatera „Gwiezdnych Wojen” ucinającego sobie drzemkę w najbardziej nieoczekiwanym momencie.
Reklamie towarzyszy kultowy już utwór „What a Wonderful World” Louisa Armstronga, który na potrzeby spotu został nagrany z udziałem Orkiestry Filharmonii Praskiej.
Zobacz również
Spot reklamowy został stworzony przez wielokrotnie nagradzany zespół, w tym twórców The Bobbsey Twins from Homicide, produkcji BLINK oraz postprodukcji Framestore London.
PS
Zalando zaprezentowało nową kampanię świąteczną pod hasłem „Już niedługo znowu się przytulimy”, która opowiada o bliskości, solidarności i więzi. Za pomocą inicjatywy platforma chce dodać swoim klientom otuchy i zachęca do optymistycznego spojrzenia w przyszłość.
#PrzeglądTygodnia [05.11-12.11.24]: kampanie z okazji Movember, suszonki miesiąca, mindfulness w reklamach
PS2
Słuchaj podcastu NowyMarketing
Coca-Cola zaprezentowała swoją tegoroczną kampanię świąteczną zrealizowaną pod hasłem „This Christmas, give something only you can give”. Reżyserem spotu jest nowozelandzki reżyser Taika Waititi, laureat Oscara za najlepszy scenariusz adaptowany do filmu „Jojo Rabbit”.