W ramach świątecznej kampanii „Już niedługo znowu się przytulimy” powstała seria portretów, wykonanych przez fotografkę Sarah Blais, która w wyjątkowy sposób oddaje emocje i uczucia przytulających się bliskich sobie osób – przyjaciółek, braci, sióstr, czy też partnerów. Uchwycone na zdjęciach historie opowiadają o silnej więzi między dwojgiem ludzi.
Zobacz również
Movember/Wąsopad: jak marki zachęcają do profilaktyki męskich nowotworów [PRZEGLĄD]
Uzupełnieniem portretów jest chwytający za serce spot zatytułowany „100 Years of Hugs”, który w emocjonujący sposób opowiada o uczuciach towarzyszących przytulaniu. Przyjaciele idący ramię w ramię, córka przytulająca swojego tatę, zakochane osoby w objęciach swojej drugiej połówki – bohaterowie kampanii to prawdziwi i bliscy sobie ludzie, dzięki którym zamiast na modzie i stylizacjach, koncentrujemy uwagę na nadziei i wyczekiwaniu na moment, kiedy również będziemy mogli przytulić tych, za którymi tęsknimy.
Słuchaj podcastu NowyMarketing
Emisja kampanii rozpoczęła się 1 listopada 2020 roku. Jej pierwszym etapem były murale umieszczone w centralnych punktach europejskich miast – w Polsce powstały one w dwóch miejscach w Warszawie oraz w Katowicach i Krakowie. Kreacje przedstawiające postacie, które obejmują swoją drugą, brakującą i niewidoczną połówkę, były podpisane pytaniem „Czy jeszcze kiedyś się przytulimy?” i wzbudzały zainteresowanie przechodniów przez cały tydzień.
8 listopada br., wraz z rozpoczęciem drugiego etapu kampanii, na obrazach pojawiły się brakujące wcześniej sylwetki postaci oraz dodająca otuchy i nadziei odpowiedź na zadane pytanie – „Już niedługo znowu się przytulimy”.
Kampania powstała we współpracy z agencją kreatywną Anomaly Berlin i jest emitowana na 17 rynkach europejskich. Spot reklamowy to zlepek krótkich filmów powstałych w Nigerii, Wietnamie, Włoszech, Meksyku, Szwecji i w Niemczech, stworzonych przez 4 różnych reżyserów i połączonych w jedną całość przez Vincenta Haycocka.
PS
Coca-Cola zaprezentowała swoją tegoroczną kampanię świąteczną zrealizowaną pod hasłem „This Christmas, give something only you can give”. Reżyserem spotu jest nowozelandzki reżyser Taika Waititi, laureat Oscara za najlepszy scenariusz adaptowany do filmu „Jojo Rabbit”.
PS2
Do sieci właśnie trafił bożonarodzeniowy spot Disneya. Ta trzyminutowa animacja opowiada wzruszającą historię babci, jej wnuczki oraz rodzinnych tradycji łączących je na przestrzeni lat.