Zestawy wyczekiwane przez fanów klocków i wyścigów samochodowych trafią na półki już w 2025 roku i obejmą serie LEGO DUPLO®, LEGO City, LEGO Speed Champions i LEGO Collectibles. Poza tym, w nadchodzących miesiącach wystartuje również program pod hasłem „Build the Thrill”, który zachęci do różnorodnych aktywności zarówno na torach konkursowych, jak i poza nimi.
Zobacz również
Premierowa prezentacja nowych klocków LEGO odbyła się podczas wyścigu Grand Prix 2024 Formuły 1 w Las Vegas, a wśród zestawów po raz pierwszy znalazło się wszystkie dziesięć zespołów F1®. Obok samochodów, które będzie można złożyć z niewielkich, kolorowych elementów, fani wyścigów będą też mieli szansę zobaczyć w miniaturowych wersjach ulubionych kierowców oraz samochody pokazowe F1® i F1 ACADEMY™.
Najmłodsi fani wyścigów i klocków znajdą coś dla siebie w zestawach LEGO DUPLO Town F1® Team, obejmujących m.in. linię startową, podium i dwie pary samochodów wraz z kierowcami.
– Jesteśmy zachwyceni, że w końcu możemy pokazać tę niesamowitą linię produktów, która pojawi się w 2025 roku. Mamy nadzieję, że zapewnią one godziny zabawy i przestrzeń na wyzwolenie kreatywności zarówno fanom F1 oraz klocków LEGO, pozwalając im odtworzyć swoje ulubione momenty wyścigów, jak i stworzyć własne – tłumaczy Daniel Meehan, Creative Lead w Grupie LEGO.
Movember/Wąsopad: jak marki zachęcają do profilaktyki męskich nowotworów [PRZEGLĄD]
– Cieszymy się, że możemy współpracować z Formułą 1, kultową marką, która podziela nasze zaangażowanie w innowacje, kreatywność i inspirowanie przyszłych pokoleń. Wspólnie tworzymy produkty, które rozbudzają ciekawość oraz zamiłowanie do inżynierii wśród konstruktorów w każdym wieku. Ta kolekcja w wyjątkowy sposób łączy emocje związane z Formułą 1 z nieskończonymi możliwościami zabawy LEGO, po raz pierwszy przedstawiając wszystkie 10 zespołów na torze F1. Naszym celem jest zjednoczenie rodzin w budowaniu, odkrywaniu i dzieleniu się pasją do tego sportu, oferując coś naprawdę wyjątkowego dla każdego – dodaje Julia Goldin, dyrektor ds. produktu i marketingu w Grupie LEGO.
Słuchaj podcastu NowyMarketing
Na tych, którzy chcieliby aktywnie uczestniczyć w przyszłorocznych wyścigach Formuły 1, czekać będą platformy cyfrowe i interaktywne strefy fanów dostępne podczas weekendów Grand Prix™, a także aktywności w ramach „Build the Thrill”.
Zdjęcia: mat. pras. LEGO