Upoluj e-book „NeuroMarketing Insight” [KONKURS]

Upoluj e-book „NeuroMarketing Insight” [KONKURS]

Upoluj e-book „NeuroMarketing Insight” [KONKURS]

Ponad 500 stron o mózgu i marketingu – zdobądź e-book „NeuroMarketing Insight” za darmo.

SZCZEGÓŁY

LEGO reklamuje zestawy dla dorosłych tam, gdzie młodsi fani pewnie nie trafią

Dlaczego marka LEGO reklamuje swoje zabawki w... Telegazecie? Żeby reklam tych nie zobaczyły przypadkiem dzieci i młodzież. Bo tym razem chodzi o bardzo specyficzne zestawy klocków: te dla dorosłych.
O autorze
1 min czytania 2021-10-01

Najnowsze reklamy zestawów 18+, oferowanych przez firmę LEGO, są dobrze ukryte. Żeby się do tych nich dostać, trzeba najpierw w ogóle wiedzieć o istnieniu takiego medium jak Telegazeta – jedno z czołowych źródeł informacji w złotych latach 90. To właśnie wtedy Telegazeta święciła swoje największe tryumfy.

Po drugie, trzeba się umieć w tym medium poruszać. A obecnie jest to z pewnością bardziej elitarna umiejętność od slalomu przez gąszcz aplikacji w smartfonie. Jeśli nawet ujawnimy, że specjalnie przygotowane wizerunki produktów LEGO dla dorosłych widzowie znajdą na stronie 100/04 Telegazety – to kto dziś będzie umiał zrobić z takiej informacji użytek? Z pewnością jedynie boomerzy. Tu żadne filtry rodzicielskie, chroniące przed nieodpowiednimi treściami, nie są potrzebne.

Niektórych może zaskoczyć fakt, że kojarzona powszechnie z produktami dla dzieci marka LEGO ma także inne produkty w swoim katalogu. Firma wychodzi jednak z założenia, że także dorośli czerpią ogromna frajdę z układania klocków – i nie należy się na ten rynek zamykać.

LinkedIn logo
Na LinkedInie obserwuje nas ponad 100 tys. osób. Jesteś tam z nami?
Obserwuj

Zestawy klocków 18+, jak sama nazwa wskazuje, jest projektowana z myślą o osobach pełnoletnich, stąd decyzja o zaprezentowaniu jej w Telegazecie, gdzie młodsi fani LEGO z pewnością nie trafią. Wśród pełnoletnich Telegazeta wciąż ma grono wiernych odbiorców. Badanie Kantar z 2019 roku pokazało, że 2,7 mln Polaków nadal czerpie informacje właśnie z tego źródła. Zdecydowana większość, bo aż 85 proc. użytkowników Telegazety TVP korzysta z niej przynajmniej raz w tygodniu.

Słuchaj podcastu NowyMarketing

NowyMarketing logo
Mamy newsletter, który rozwija marketing w Polsce. A Ty czytasz?
Rozwijaj się

Reklamy LEGO dla dorosłych w Telegazecie, zaplanowane na cały październik, są częścią kampanii „Adults welcome”. Ci, którzy już do nich dotrą, będą mieli okazję poznać trzy wybrane produkty z szerokiej oferty zestawów 18+ marki LEGO. Wszystkie są idealnym sposobem na zrelaksowanie się, złapanie oddechu od wszystkich spraw dorosłego życia i pobudzenie kreatywności w długie jesienne wieczory.

Pierwszy z nich to Ford Mustang z serii LEGO Creator dla fanów motoryzacji. Jest też Statua Wolności z serii LEGO Architecture dedykowana fanom podróży oraz The Beatles z serii LEGO Art do wykorzystania jako element dekoracji pokoju fana muzyki.  Jednym słowem: dokładnie to, o czym myśleliście. Telegazeta czeka.

Wszystkie reklamy obejrzeć można na stronie 100/04 Telegazety – oczywiście, jeśli wiecie jak do nich dotrzeć.