Lego wprowadza limitowaną kolekcja odzieży tylko dla użytkowników Snapchata

Lego wprowadza limitowaną kolekcja odzieży tylko dla użytkowników Snapchata
Producent klocków Lego wprowadza do sprzedaży limitowaną kolekcję ubrań dla osób dorosłych. Jej zakupu można dokonać tylko za pomocą aplikacji Snapchat.
O autorze
1 min czytania 2019-02-15

zdjęcie: depositphotos.com

To nie lada gratka dla fanów Lego. Teraz mogą stać się posiadaczami limitowanej kolekcji ubrań słynnej marki klocków. Jednakże odzież będzie można kupić tylko za pomocą aplikacji Snapchat.

Do zakupu kolekcji użytkownik będzie musiał użyć tzw. Snapcode, czyli specjalnego kodu QR. Wówczas zostanie on przeniesiony do wirtualnego butiku Lego z rozszerzoną rzeczywistością, w którym dostępne ubrania będą zaprezentowane na manekinach wykonanych z klocków.

Natomiast zakupu kolekcji ubrań będą mogli dokonać jedynie użytkownicy Snapchata z Wielkiej Brytanii, USA, Niemczech oraz Francji.

LinkedIn logo
Na LinkedInie obserwuje nas ponad 100 tys. osób. Jesteś tam z nami?
Obserwuj

Kolekcję ubrań Lego wyprodukowała firma Kabooki, która od 1993 roku produkuje odzież dla dzieci na licencji producenta klocków.

PS

Słuchaj podcastu NowyMarketing

Pod koniec sierpnia 2018 roku Lego wprowadziło ekologiczne klocki z trzciny cukrowej.

NowyMarketing logo
Mamy newsletter, który rozwija marketing w Polsce. A Ty czytasz?
Rozwijaj się

PS2

Zdarzyło się to każdemu, przynajmniej raz. Nadepnięcie bosą stopą na klocek Lego sprawdza, jak wielka jest Twoja granica bólu. Wielu uzna to za efekt uboczny zabawy, ale problem jest na tyle poważny, że firma Brand Station postanowiła, we współpracy z LEGO, wypuścić na rynek specjalne kapcie.