LEGO zbudowało dla Igi Świątek ogromną truskawkę z okazji wygranej na Wimbledonie

LEGO zbudowało dla Igi Świątek ogromną truskawkę z okazji wygranej na Wimbledonie
Świętując wygraną Igi Świątek na Wimbledonie marka LEGO®, której tenisistka jest ambasadorką, przygotowała dla niej specjalny prezent... truskawką zbudowaną z klocków LEGO.
O autorze
1 min czytania 2025-07-15

Inspiracją do stworzenia projektu był turniej z charakterystyczną, zieloną trawą, białymi strojami zawodników i niepowtarzalną atmosferą na trybunach, jak i motyw truskawek, które od dekad są nieodłącznym symbolem Wimbledonu. Prezent LEGO Polska dla Igi Świątek przybrał kształt ogromnej truskawki również z uwagi na wspomnienia smaków dzieciństwa Igi, które obiegło światowe media.

LinkedIn logo
Na LinkedInie obserwuje nas ponad 100 tys. osób. Jesteś tam z nami?
Obserwuj

Budowla została zbudowana z około 3 000 klocków LEGO i mierzy ok. 30 cm wysokości oraz 30 cm szerokości. W jej sercu jest ukryta wnęka, w której znajduje się miejsce na minifigurkę Igi z rakietą tenisową. Cała konstrukcja jest pełną humoru, kreatywną pamiątką, jak i podziękowaniem dla Igi za sportowe emocje i inspirację, jaką daje fanom na całym świecie.

– Zwycięstwo Igi na Wimbledonie to moment, który zapisze się na kartach historii polskiego sportu, a my chcieliśmy uczcić go w sposób, który będzie nie tylko osobisty, ale też radosny i pełen charakterystycznej dla klocków LEGO kreatywności. Ten wyjątkowy prezent to nie tylko ukłon w stronę sukcesu Igi, ale także celebracja wartości, które są bliskie zarówno jej, jak i nam jako marce: wytrwałości, odwagi, autentyczności, a przede wszystkim dziecięcej radości i pasji tworzenia. Dlatego z dumą świętujemy razem z nią ten wyjątkowy moment i mamy nadzieję, że nasz prezent będzie dla niej nie tylko pamiątką sukcesu, ale też źródłem uśmiechu oraz inspiracji na kolejne wyzwania – mówi Maciej Seliński, general manager LEGO na Polskę, Ukrainę i kraje bałtyckie.

Słuchaj podcastu NowyMarketing

źródło: mat. prasowe, opracowanie: Agata Drynko

NowyMarketing logo
Mamy newsletter, który rozwija marketing w Polsce. A Ty czytasz?
Rozwijaj się

PS Reakcje marek na wygraną Igi Świątek w Wimbledonie 2025 [PRZEGLĄD]