Lekkość na okrągło – najnowsza kampania Królewskiego Mleczka Waniliowego marki Wawel

Wawel rusza z kampanią promującą wprowadzony w ostatnim czasie do swojego portfolio produkt – Królewskie Mleczko Waniliowe. W ramach promocji przygotowano szeroko zasięgową kampanię w TV i w kinach w całej Polsce. Od stycznia br. trwa także silne wsparcie produktu w digitalu.
O autorze
0 min czytania 2020-03-02

Spot stworzony w ramach najnowszej kampanii Królewskiego Mleczka Waniliowego wyróżnia nowoczesna, intrygująca forma bazująca na animacji wykonanej techniką motion design. Spot podkreśla to, co najważniejsze, czyli główne atrybuty produktowe – lekkość, delikatność i oryginalny okrągły kształt pianek. Pastelowa kolorystyka animacji nawiązuje do opakowania, a nowoczesna i dynamiczna ścieżka dźwiękowa dodaje charakteru całości.

W ramach promocji przygotowano intensywną kampanię – spoty TV obejmujące najbardziej zasięgowe stacje (TVN, Polsat, TVP, a także stacje tematyczne). Reklama widoczna będzie także w salach kinowych w całej Polsce. Dodatkowo od stycznia br. trwa także szeroko zasięgowa kampania digital, czyli komunikacja obejmująca działania w social media, display i wideo, a także aktywności PR.

Za produkcję Studio Produkcyjne Lemon oraz Televisor, za obsługę PR agencja Great Minds, a za zakup mediów dom mediowy METs.

LinkedIn logo
Na LinkedInie obserwuje nas ponad 100 tys. osób. Jesteś tam z nami?
Obserwuj