TikTok Ad Awards 2025

TikTok Ad Awards 2025

TikTok Ad Awards 2025

Ostatni dzwonek na zgłoszenia do konkursu TikTok Ad Awards CE 2025! Termin upływa 24 września br.

Zgłoś kampanię

Lem i „Jetsonowie” na muralu Kongresu 590

Kongres 590 startuje za niecałe dwa tygodnie. Hybrydowa 5. edycja to nowe rozwiązania technologiczne w kwestii prowadzenia eventu, ale także temat przewodni, jakim jest Polska 2030. Tematyka Kongresu właśnie pojawiła się na muralu w Warszawie.
O autorze
1 min czytania 2020-10-12

Tegoroczne wydarzenie to spotkanie przedstawicieli polskiej gospodarki, finansów, kultury, a także polityki w celu znalezienia rozwiązań na wyzwania, jakie stawia przed krajem najbliższe dziesięciolecie. Ponieważ przyszłość jest głównym tematem 5. edycji Kongresu 590, organizatorzy sięgnęli w promocji do nietypowego rozwiązania, jakim jest „streetart”. Projekt muralu inspirowany cybernetyczną wizją przyszłości przygotował Artur Hilger.

– Przy projektowaniu muralu zdecydowałem się odbiec od typowo biznesowego wizerunku konferencji. Kiedy rozmawiamy o tym, co jest ważne tu i teraz to patrzymy jednak w przyszłość. Uruchamiamy wyobraźnię i zastanawiamy się jaka ta przyszłość będzie. I tak samo zadawali sobie to pytanie artyści już w latach 50, co zainspirowało mnie do sięgnięcia po retro-futurystyczny surrealizm, którego królem był Syd Mead. Dodałem też szczyptę popkulturowego „kosmicznego horroru”, jest trochę androidów Lema i pytań o to, gdzie zaczyna i kończy się „człowieczeństwo” rodem z klasycznych wizji Ridleya Scotta. Zamknąłem koncepcję prostą stylistyką, rodem z animowanego serialu „The Jetsons”, który uwielbiałem jako dziecko – mówi autor muralu. 

Mural przy ulicy Chmielnej 98 wykonała agencja Good Looking Studio.

LinkedIn logo
Na LinkedInie obserwuje nas ponad 100 tys. osób. Jesteś tam z nami?
Obserwuj

Kongres 590 odbędzie się w dniach 21-23 października w G2A Arena, w Jasionce koło Rzeszowa.

zdjęcia: Michał Dziurkowski

Słuchaj podcastu NowyMarketing

NowyMarketing logo
Mamy newsletter, który rozwija marketing w Polsce. A Ty czytasz?
Rozwijaj się