Tegoroczne wydarzenie to spotkanie przedstawicieli polskiej gospodarki, finansów, kultury, a także polityki w celu znalezienia rozwiązań na wyzwania, jakie stawia przed krajem najbliższe dziesięciolecie. Ponieważ przyszłość jest głównym tematem 5. edycji Kongresu 590, organizatorzy sięgnęli w promocji do nietypowego rozwiązania, jakim jest „streetart”. Projekt muralu inspirowany cybernetyczną wizją przyszłości przygotował Artur Hilger.
– Przy projektowaniu muralu zdecydowałem się odbiec od typowo biznesowego wizerunku konferencji. Kiedy rozmawiamy o tym, co jest ważne tu i teraz to patrzymy jednak w przyszłość. Uruchamiamy wyobraźnię i zastanawiamy się jaka ta przyszłość będzie. I tak samo zadawali sobie to pytanie artyści już w latach 50, co zainspirowało mnie do sięgnięcia po retro-futurystyczny surrealizm, którego królem był Syd Mead. Dodałem też szczyptę popkulturowego „kosmicznego horroru”, jest trochę androidów Lema i pytań o to, gdzie zaczyna i kończy się „człowieczeństwo” rodem z klasycznych wizji Ridleya Scotta. Zamknąłem koncepcję prostą stylistyką, rodem z animowanego serialu „The Jetsons”, który uwielbiałem jako dziecko – mówi autor muralu.
Zobacz również
Mural przy ulicy Chmielnej 98 wykonała agencja Good Looking Studio.
Kongres 590 odbędzie się w dniach 21-23 października w G2A Arena, w Jasionce koło Rzeszowa.
#PrzeglądTygodnia [05.11-12.11.24]: kampanie z okazji Movember, suszonki miesiąca, mindfulness w reklamach
zdjęcia: Michał Dziurkowski
Słuchaj podcastu NowyMarketing