Agencja podpisała już umowę ramową, w ramach której wspólnie z Work Service stworzy nową, kompleksową strategię komunikacji marki. Wśród wielu działań planowany jest cykl warsztatów strategicznych oraz consulting obszarów B2B oraz B2C, w których działa firma. Kolejnym etapem będzie wspólne wypracowanie nowego pozycjonowania marki na rynku.
Work Service jest największą w Polsce firmą HR dostarczającą innowacyjne rozwiązania z zakresu zasobów ludzkich – specjalizuje się w usługach z zakresu doradztwa personalnego, jak i restrukturyzacji w obszarze HR, rekrutacji i outsourcingu pracowniczym.
Zobacz również
Dla swoich prestiżowych Klientów każdego dnia firma Work-Service zatrudnia średnio 50 000 pracowników i ponad 300 000 osób rocznie.
Work Service działa w Polsce i 11 krajach Europy (Niemczech, Rosji, Czechach, Turcji, Rumunii, Węgrzech, Słowacji, Wielkiej Brytanii, Belgii, Francji, Szwajcarii) poprzez sieć lokalnych biur oraz 300 mobilnych doradców personalnych.
![Sprzedaż zagraniczna zgodna z prawem – wyzwania, przykłady błędów i praktyczna checklista [WEBINAR]](https://nowymarketing.pl/wp-content/uploads/2025/06/webinar-cross-border-e-commerce-prawo-cover-142x0-c-default.jpg)
Sprzedaż zagraniczna zgodna z prawem – wyzwania, przykłady błędów i praktyczna checklista [WEBINAR]