Wyodrębnienie działu Business Intelligence jest odpowiedzią na stale rosnące potrzeby klientów w zakresie analizy danych, obejmujących wszystkie obszary działalności marketingowej oraz połączenie ich z działalnością biznesową. Lemon Sky J. Walter Thomson Poland od ponad dwóch lat inwestuje w rozwój kompetencji z tego obszaru, co zaowocowało wzrostem poziomu prowadzonych przez agencję kampanii z zakresu online, jak i offline marketingu.
Jako Head of Buisness Intelligence Tomasz Tołłoczko odpowiada za gromadzenie oraz analizę wszelkich danych, raportów w celu wsparcia prac plannerów. Do jego obowiązków będzie należało również bieżące monitorowanie działań agencji i nadzór nad działaniami optymalizacyjnymi.
Zobacz również
Tomasz Tołłoczko jest związany z rynkiem reklamowym od 17 lat. Pracował w takich firmach jak: Korporacja Reklamy Linea, Dom Mediowy M.Partner, Internet Designers, Contium na stanowiskach – Senior Media Planner, Dyrektor działu Mediów, Account Manager, Account Director. Od 5 lat w Lemon Sky J. Walter Thompson Poland na stanowiskach Senior Strategy Planner, Head of Strategy, a obecnie
Head of Business Intelligence. Pracował dla klientów takich jak: Tesco, WINIARY, Bayer, Leroy Merlin, General Motors, Jelfa Jelenia Góra, ROCKWOOL, Europejski Fundusz Leasingowy czy Pernod Ricard.
#PrzeglądTygodnia [05.11-12.11.24]: kampanie z okazji Movember, suszonki miesiąca, mindfulness w reklamach