Wcześniej, w latach 2015-2017, Lena Panasyuk jako bidding producer oraz new business producer odpowiadała za przygotowanie ofert, oraz budowanie i utrzymywanie relacji z partnerami na rynkach zachodnich. Podczas pracy przy produkcji filmowej zrealizowała projekty dla marek takich jak Huawei, Nestle, SNCF, Toyota, Fiat, Virgin Media, Bridgestone, Chevron, Eurosport, Subway, Jagermeister.
Była też odpowiedzialna za reprezentację firmy na międzynarodowych festiwalach takich jak Cannes Lions, FOCUS Londyn, Ciclope Festival w Berlinie.
Zobacz również
Panasyuk jest absolwentką Uniwersytetu im. Tarasa Szewczenki w Kijowie, gdzie studiowała tłumaczenia z języka angielskiego i hiszpańskiego. Zanim trafiła do branży produkcyjnej związana była z agencją reklamową Leo Burnett. Jako account manager odpowiadała za zarządzanie projektami B2B i B2C, koordynację działów kreatywnych oraz obsługę klientów.